    From: daxus <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: mam 15 tys. zł - za jakim autem się rozglądać?
    Date: Thu, 04 Nov 2010 16:15:06 +0100

    W dniu 04-11-2010 12:20, Kuba pisze:
    > Witam,
    > mam około 15 tys. zł - szukam czegoś do jady głównie po mieście - ale
    > raz na dwa, trzy tygodnie trasa 2x130km więc troszkę wygody by się
    > przydało :). Wymagania:
    > -nie za duży gabarytowo (mało miejsca w garażu)
    > -silnik diesel'a (najlepiej o nie za dużej pojemności bo mnie
    > ubezpieczenie zje)
    > -4/5 drzwi (chociaż zadbany egzemplarz 3 drzwiowy też bym wziął)
    > -klima, może być manualna
    > -ma nie być różowy ;)
    >
    > warunki konieczne to: ropniak, klima - co do reszty można przymknąć oko...

> [...]
    Diesel za 15 tys. zł do jazdy po mieście ? pakujesz się w duże kłopoty.
    Za 15 tys. zł brałbym możliwie najmniejsze auto, w którym jest dla mnie
    wystarczająco dużo miejsca do wygodnego podróżowania, np Peugeot
    206/306, Ford Fiesta, Opel Corsa itp.
    Mały samochód - niskie ubezpieczenie, tańsze naprawy niż w większych, a
    do miasta głównie duży samochód jest bez sensu w tej cenie, no chyba, że
    masz 4-osobową rodzinę.