  • 1. Data: 2011-12-27 22:23:03
    Temat: mały wyświetlacz graficzny
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Czy jest jakiś łatwo dostępny, z opisanym interfejsem i nieduży
    wyświetlacz graficzny? Interesowało by mnie coś podobnego do tego:
    http://allegro.pl/ea-dogs102b-6-negatywowy-stn-spi-1
    02-64-i1967928734.html
    albo do wyświetlacza z Nokii 3210, jednakże nieco mniejsze - wymiary
    około 20 mm x 30 mm, niewielka grubość. Fajnie by też było żeby
    podłączanie do PCB odbywało się w jakiś normalny sposób a nie jak we
    wspomnianym wyświetlaczu z Nokii czyli poprzez napylone na szkło pola
    stykowe i do tego listwę ze sprężynkami. Rozdzielczość nie jest
    krytyczna - 84x48 oferowane przez Nokiowy wyświetlacz to aż nadto,
    chciałbym na tym zaprezentować kilkadziesiąt znaków tekstu i jakąś
    prostą grafikę. Zasilanie 3,3V, interfejs jakiś szeregowy i dobrze
    rozpracowany. Około 2002-2003 roku na rynku był jakiś całkiem mały
    telefon Nokii, niestety nie mam pojęcia jakie on nosił oznaczenie - może
    z niego można by wziąć LCD?
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 2. Data: 2011-12-28 08:45:16
    Temat: Re: mały wyświetlacz graficzny
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Zenek? Ciocia? Berta? badworm? Gdzie oni są!
    [...]
    Może coś takiego?
    http://www.maritex.com.pl/pl/shop/products/ggid/1013
    5
    Wprawdzie nie LCD, ale rozmiar pasuje.

    Sławek
    --
    ________ Mały poradnik życia - 42 :
    _/ __/ __/ Nie zwlekaj z wysłaniem kartek z podziękowaniami.

  • 3. Data: 2011-12-28 09:17:16
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 2011-12-27 23:23, badworm pisze:
> [...]
    > albo do wyświetlacza z Nokii 3210, jednakże nieco mniejsze - wymiary
    > około 20 mm x 30 mm, niewielka grubość. Fajnie by też było żeby

    Wyświetlacz z nokii 1208/1600/2310 ma rozmiar pola roboczego ~28x23mm.

  • 4. Data: 2011-12-29 16:58:22
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 28 Dec 2011 10:17:16 +0100, Zbych napisał(a):

    > Wyświetlacz z nokii 1208/1600/2310 ma rozmiar pola roboczego ~28x23mm.

    Udało mi się odnaleźć model wspomnianego przeze mnie telefonu z małym
    wyświetlaczem - to Nokia 6510. Nie mogę jednak nigdzie znaleźć
    jednoznacznej informacji jakiego typu kontroler obsługuje wyświetlacz z
    tego telefonu.
    GG#2400455 ICQ#320399066