  • Data: 2017-10-23 18:09:01
    Temat: Re: mały samochod spalanie jaki?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:d60c4ba1-5c1e-4e11-856d-ce5aae1318d5@go
    oglegroups.com...
    >--Ale przybywa tez tych, co jezdza szybciej. Samochody tez coraz
    >mocniejsze robia.
    >nonsens, srednia ciagle spada, ruch coraz wiekszy, spoleczenstwo sie
    >starzeje coraz czesciej widze takie samobojcze wyjazdy 120 km/h
    >jakims up-em pod mietka co leci dwie paczki, w weekend to juz
    >kompletna masakra, dziadek z babcia ruszaja w podroz i cisna
    >ekonomicznie 130 km/h srodkowym :-)

    srednia moze i spada, ale taka obserwacja z roku ok 2000 - jak jest
    troche luzniej, to tak przy ~140 mniej wiecej tyle samo samochodow
    wyprzedzasz co ciebie wyprzedzaja.
    Powyzej 160 to juz naprawde nieliczni jezdzili.

    rok ~2008 - wolniej jezdza !
    I ciekaw jestem - wysokie ceny paliw, czy kryzys.

    rok 2017 - jak piszesz - na srodkowym pasie 140 wystarcza, ale na
    lewym tez spory ruch. Oczywiscie to w chwilach luzniejszego ruchu, gdy
    autostrada nie stoi.

    A przy okazji zobacz - w roku 2000 i wczesniej golf mial w ofercie
    takze silnik 1.6 75KM, a chyba nawet 1.4 60KM.
    Astra podobnie. Passat i Vectra tez byly takie w ofercie.
    A teraz juz nie ma.

    O oponach tez niedawno pisalem - indeksy predkosci tez coraz szybsze.
    Ale byc moze w miedzyczasie zmienilem rozmiar na "szybszy" :)

    Tylko to moze z tych silnikow wynikac i niemieckich przepisow - tam
    trzeba dostowac predkosc opon do predkosci maksymalnej pojazdu.
    I nagle spada zapotrzebowanie na takie "do 190km/h", nawet w krajach,
    w ktorych wolno gora 130 :)

    J.