  • 1. Data: 2009-06-17 18:54:35
    Temat: maly lekki telefon
    Od: tomasz butkiewicz <o...@g...com>

    witam

    szukam od kilku dni malego lekkiego telefonu dla siebie
    takiego zeby mi za bardzo kieszeni od koszuli nie wypychal :-)

    bajerow w postaci gps, czy kilku megapikseli w aparacie foto
    nie potrzebuje, moze byc i bez aparatu foto.

    Wazne zeby menu bylo szybkie, bateria no w miare - wiadomo
    rozmiar.

    moje typy to samsungi Z370 czy X820, troche stare modele,
    ale za to X820 ma niecale 7mm grubosci i 66g wagi!

    nigdzie w necie nie znalazlem zestawienia naprawde
    malych telefonow, a sprawa ciekawa.

    bardzo proszę Forumowiczow o inne typy

    moze cos z SE w stylu w880i, choc 3 mm grubszy troche ciezszy,
    prosze o pomoc :-)

    pozdrawiam
    Ojciec

  • 2. Data: 2009-06-17 19:06:55
    Temat: Re: maly lekki telefon
    Od: T...@s...in.the.world

    In article
    <8...@l...go
    oglegroups.com>,
    tomasz butkiewicz <o...@g...com> wrote:

    > witam
    >
    > szukam od kilku dni malego lekkiego telefonu dla siebie
    > takiego zeby mi za bardzo kieszeni od koszuli nie wypychal :-)

    [...]
    > bardzo proszę Forumowiczow o inne typy

    Moze Ericsson T66?

    TA

  • 3. Data: 2009-06-17 19:48:44
    Od: tomasz butkiewicz <o...@g...com>

    On 17 Cze, 21:06, T...@s...in.the.world wrote:
    > In article
    > <8...@l...go
    oglegroups.com>,

    > [...]
    >
    > Moze Ericsson T66?
    >
    > TA

    troche stary 2001r. :-)
    gdyby mial te 10mm grubosci no i mozna by go bylo kupic
    to tak!

    w porownaniu T66 z X820:

    szer x wys x grubość 41x92x20 50x113x7
    Waga [g] 59 66
    Kubatura [mm sześcienne] 75440 39550

    pozdr
    Ojciec

  • 4. Data: 2009-06-17 20:58:31
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    tomasz butkiewicz pisze:

    > nigdzie w necie nie znalazlem zestawienia naprawde
    > malych telefonow, a sprawa ciekawa.

    Tu jest fajna wyszukiwarka:
    http://www.gsmarena.com/search.php3

    Kryteria waga <=70g, grubość <=10mm :
    http://www.gsmarena.com/results.php3?sName=&idMaker=
    0&idAvailability=0&nPriceLow=0&nPriceHigh=0&idCurren
    cy=0&idFormFactor=0&idQwerty=0&HeightMax=0&WidthMax=
    0&ThicknessMax=10&WeightMax=70&idAntenna=0&idOS=0&id
    Display=0&idDisplayRes=0&fDisplaySize=0&idTouchscree
    n=0&idCamera=0&idCameraFlash=0&idVideoRecorder=0&idE
    xpansionCard=0&idGPS=0&bWLAN=0&bEDGE=0&bGPRS=0&idBlu
    etooth=0&bIR=0&bEmail=0&bWAP=0&bJava=0&idRadio=0&bMM
    S=0&idRingtones=0&bGames=0&sColor=&StandBy=0&TalkTim
    e=0&sFreeText=

    Marek

  • 5. Data: 2009-06-17 21:33:19
    Od: tomasz butkiewicz <o...@g...com>

    On 17 Cze, 22:58, MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>
    wrote:

    > Tu jest fajna wyszukiwarka:http://www.gsmarena.com/search.php3

> [...]

    tego mi było trzeba, wielkie dzieki!

    Ojciec

  • 6. Data: 2009-06-17 21:37:07
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    MarekM pisze:

> [...]
    etooth=0&bIR=0&bEmail=0&bWAP=0&bJava=0&idRadio=0&bMM
    S=0&idRingtones=0&bGames=0&sColor=&StandBy=0&TalkTim

    motorola F3 !!! YES YES YES
    menu: (mówione)
    wyśli wiadomość
    ODczytaj wiadomość
    :)
    niechce mi sie już jaj robić ale całe menu mozna by na 11 linijkach
    zmieścić.

    ToMasz

  • 7. Data: 2009-06-17 21:59:59
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    tomasz butkiewicz pisze:
> [...]
    > malych telefonow, a sprawa ciekawa.
    >
    > bardzo proszę Forumowiczow o inne typy
    >
    > moze cos z SE w stylu w880i, choc 3 mm grubszy troche ciezszy,

    jeden z mniejszych lzejszych i bardzo ergonomicznych telefonow jakie
    widzialem:

    http://www.gsmarena.com/nokia_5310-2087.php

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 8. Data: 2009-06-18 05:49:14
    Od: "Końrad\(o\)" <n...@o...pl>

    Użytkownik "tomasz butkiewicz" <o...@g...com> napisał w wiadomości
    o.googlegroups.com...

    >szukam od kilku dni malego lekkiego telefonumoje typy to samsungi Z370 czy
    >X820, troche stare modele,
    >ale za to X820 ma niecale 7mm grubosci i 66g wagi!

    samsung u100, ale ciężko będzie dostać.
    nokia 2630 - do kupienia za niecałe 300zł nowa, gwarncja.

    > moze cos z SE w stylu w880i

    alez proszę, w890i
    tylko że to nie jest lekki telefon, jakiego szukasz.

  • 9. Data: 2009-06-18 06:27:00
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    tomasz butkiewicz napisał(a):

    > szukam od kilku dni malego lekkiego telefonu dla siebie
    > takiego zeby mi za bardzo kieszeni od koszuli nie wypychal :-)

    Fajnym maluchem jest Samsung SGH-M300.
    63 gramy.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 10. Data: 2009-06-18 16:38:37
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

> [...]

    > takiego zeby mi za bardzo kieszeni od koszuli nie wypychal :-)

    > moze cos z SE w stylu w880i, choc 3 mm grubszy troche ciezszy,

    SE T303 ?

    Sławek