  • 1. Data: 2009-09-04 11:20:53
    Temat: mały gratis z okazji moich imienin :)
    Od: "_zdjeciawkrysztale.pl_" <news@_WIADOMO_CO_Z_TYM_zrobic_zdjeciawkrysztale.pl>

    Witajcie,

    22 września mam imieniny, z tej okazji chciałbym zrobić Wam mały prezent.

    Jako, że prowadzę firmę zajmującą się grawerowaniem zdjęć w krysztale i nie
    jeden raz użytkownicy tego forum pomogli mi w potrzebie chciałbym w ramach
    podziękowania zaproponować Wam rabat na artykuły w moim sklepie
    internetowym.

    Na stronie http://www.zdjeciawkrysztale.pl/index.php?id=fotorab
    at jest kod
    rabatowy uprawniający do 20% upustu na wszystkie artykuły w moim sklepie.
    Kod rabatowy będzie aktywny do 22 września.

    Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.

    Tomek, właściciel serwisu www.zdjęciawkrysztale.pl

  • 2. Data: 2009-09-04 18:16:57
    Temat: Re: mały gratis z okazji moich imienin :)
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    W _zdjeciawkrysztale.pl_ napisal:
> [...]
    > rabatowy uprawniający do 20% upustu na wszystkie artykuły w moim sklepie.
    > Kod rabatowy będzie aktywny do 22 września.

    Fajnie, ale gdzie tam jest cennik? Bo 20% rabatu to brzmi niezle,
    ale od JAKIEJ KWOTY?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2009-09-04 18:23:43
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Fajnie, ale gdzie tam jest cennik? Bo 20% rabatu to brzmi niezle,
    > ale od JAKIEJ KWOTY?

    Powiekszonej najpierw o 30%.

    Konkretne ceny mozesz znalezc w internecie ;)

  • 4. Data: 2009-09-04 20:57:02
    Od: "_zdjeciawkrysztale.pl_" <news@_WIADOMO_CO_Z_TYM_zrobic_zdjeciawkrysztale.pl>

    Fajnie, ale gdzie tam jest cennik? Bo 20% rabatu to brzmi niezle,
    ale od JAKIEJ KWOTY?

    od kwoty ze sklepu http://www.decoartive.eu/

    pozdrawiam

    Tomek

  • 5. Data: 2009-09-04 21:01:53
    Od: "_zdjeciawkrysztale.pl_" <news@_WIADOMO_CO_Z_TYM_zrobic_zdjeciawkrysztale.pl>

    > Powiekszonej najpierw o 30%.
    >
    > Konkretne ceny mozesz znalezc w internecie ;)

    Rozumiem, że znalazłeś moje produkty gdzieś taniej? Czy może zakładasz, że
    każdy robi tak jak Ty?

    Tomek

  • 6. Data: 2009-09-05 06:10:32
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Rozumiem, że znalazłeś moje produkty gdzieś taniej?

    Twoje produkty? A kogo TWOJE produkty interesuja? ;)

    > Czy może zakładasz, że każdy robi tak jak Ty?

    Nie, nie kazdy. Malo kto potrafi robic tak jak ja :)

  • 7. Data: 2009-09-05 13:24:28
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-05 08:10:32 +0200, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> said:

    > Nie, nie kazdy. Malo kto potrafi robic tak jak ja :)

    Może wypadałoby dodać - na szczęście :-P

    de Fresz

  • 8. Data: 2009-09-05 13:39:51
    Od: Pawel_W <p...@g...com>

    On Sep 4, 7:20 am, "_zdjeciawkrysztale.pl_"
    <news@_WIADOMO_CO_Z_TYM_zrobic_zdjeciawkrysztale.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Jako, że prowadzę firmę zajmującą się grawerowaniem zdjęć w krysztale i nie
    > jeden raz użytkownicy tego forum pomogli mi w potrzebie

    Spam?
    Nie przypominam sobie uzytkownika grupy o nicku "zdjeciawkrysztale" :/

  • 9. Data: 2009-09-05 18:48:22
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 5 Wrz, 15:39, Pawel_W <p...@g...com> wrote:
    > On Sep 4, 7:20 am, "_zdjeciawkrysztale.pl_"

    > Spam?
    > Nie przypominam sobie uzytkownika grupy o nicku "zdjeciawkrysztale" :/

    "amerykanska reklama"
    StaM

  • 10. Data: 2009-09-06 09:18:09
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Pawel_W" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    On Sep 4, 7:20 am, "_zdjeciawkrysztale.pl_"
    <news@_WIADOMO_CO_Z_TYM_zrobic_zdjeciawkrysztale.pl> wrote:
    >Spam?
    >Nie przypominam sobie uzytkownika grupy o nicku "zdjeciawkrysztale" :/

    Jak się chce, to z grupy można się sporo dowiedzieć,
    nie zadając pytań, ani nie wdając się w pyskówki.

    JD