  • Data: 2009-11-16 17:38:40
    Temat: Re: mały gratis na święta :) - 20% rabatu dla grupowiczów
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sklepiehttp://www.decoartive.eupodczas składania zamówienia należy w polu kod
    > rabatowy wpisać pl.rec.foto
    >
    > System naliczy rabat podczas finalizacji zamówienia.
    >
    > pozdrawiam wszystkich serdecznie
    >
    > --
    > Tomek
    > ---
    > Zdjęcia w krysztale, prezent na każdą
    okazjęhttp://www.zdjeciawkrysztale.plhttp://www.deco
    artive.eu

    to ja mam lepsza propozycje.

    przelej mi te 20 % i zostaw sobie ten przedmiot.

    w ten sposob zachowasz przedmiot ktory dostales za 80% (o wartosci 100
    %) , bedziesz go mogl wiec za te sume 100% sprzedac , a ja dostane
    20 % od Ciebie

    zarobimy obydwoje.