  • 41. Data: 2014-09-13 21:47:50
    Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 12 Sep 2014 21:48:43 +0200, piękny Marian postrach dziewic
    napisał(a):

    > Jakieś inne pomysły?

    XM V6 ;) za 20k bedziesz mial egzemplarz z 2000 roku w stanie jak z
    fabryki.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 42. Data: 2014-09-14 08:17:57
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Thu, 11 Sep 2014, piękny Marian postrach dziewic wrote:

    > Witam
    [...]
    > Pozdrawiam
    > Marian

    Kup sobie Daewoo Tico albo bilet na tramwaj, a za pozostałe środki
    zaprenumeruj jakieś pisemko i zapas viagry i osiągniesz jeszcze lepszy od
    zakładanego efektu.

  • 43. Data: 2014-09-14 18:12:23
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-09-11 o 19:34, piękny Marian postrach dziewic pisze:
    > Jak będę kupował koparkę czy inny traktor, to pewnie będzie z dieslem, do
    > wożenia własnych 4 liter tylko benzyna. Powiedzmy że taki kaprys, co by nie
    > zaczynać niepotrzebnego flame'a

    Z gustami się nie dyskutuje :-)

    Ostatnio zmieniłem kompakta (Almera98KM z lpg) na Yarisa 1.4 D4D 75 KM.

    Teraz czuję że mogę bezpiecznie wyprzedzać tiry a i w mieście sprawnie
    się poruszać. Miejsca dużo, spalanie na trasie 4,4, średnio przewaga
    miasto 5,7.
    15 lat jeździłem na gazie. Chciałem po prostu zmienić coś w swoim życiu
    :-) Gdybym miał teraz wybierać coś do gazu to jakiś przedpotopowy duży
    silnik. Czy taki znajdę w małym samochodzie?

    Wiem... 1.8T np. w Audi A3. Jedni twierdzą że do gazu idealny a inni
    wręcz przeciwnie

  • 44. Data: 2014-09-14 18:24:32
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-09-11 o 23:12, Tomasz Pyra pisze:
    > Najtańsze i najszybsze będzie coś w stylu Swift GTi.
    > Inne pytanie czy warto iść w jakąś starą padakę.

    Z moich doświadczeń ;-) stara padaka nie będzie gorsza niż ta 5-letnia a
    za to o wiele tańsza. A skoro nowy nie wchodzi w grę...
    Wiem że to trywialne ale ciągle z założeń wychodzi mi to:
    http://otomoto.pl/osobowe/audi/a3/8l//hatchback/benz
    yna-lpg?s=pd&fq%5Bcubic_capacity%5D%5Bfrom%5D=1700
    :-)

  • 45. Data: 2014-09-14 19:53:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Rafal Jankowski" <j...@o...wsisiz.edu.pl> napisał w
    wiadomości grup
    anic.wsisiz.edu.pl...

    > [...]
    >
    > Kup sobie Daewoo Tico albo bilet na tramwaj, a za pozostałe środki
    > zaprenumeruj jakieś pisemko i zapas viagry i osiągniesz jeszcze lepszy od
    > zakładanego efektu.

    Uważasz że było to śmieszne?
    Jeśli nie - to po jakiego takie coś wypisałeś?

  • 46. Data: 2014-09-15 20:31:34
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-09-12 01:12, MichaelData(R) pisze:

    > Spokojnie daje radę Civic. Gazowanie też nie jest problemem i silniki
    > dobre.

    Do tego szybko traci na masie przez korozję :)

    Lewis
    https://www.facebook.com/turbolaabpl

  • 47. Data: 2014-09-17 13:05:35
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2014-09-11 17:30, Lisciasty pisze:

    > Jechałeś do Włoch autostradą 110km/h? Jestem pełen podziwu :>
    >
    > L.

    Nigdzie mi sie nie spieszylo :)

  • 48. Data: 2014-09-17 13:07:21
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2014-09-11 19:26, piękny Marian postrach dziewic pisze:

    > Nie brałem Fiata pod uwagę, bo kojarzyło mi się że ten silnik jest
    > "niezagazowywalny" - turbo itp. Ale jeśli jest tak jak piszesz, to może być
    > całkiem ciekawa propozycja, muszę podrążyć jeszcze temat.

    Silnik w sam sobie jest calkiem ok. Wymaga jedynie czestej wymiany swiec
    - pare lat temu do dostania tylko w ASO, moze teraz jest inaczej.

  • 49. Data: 2014-09-17 17:13:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dddddddd" napisał w wiadomości
    >dla mnie największym minusem gazu była konieczność częstego
    >tankowania. Diesla tankuję co 600km, LPG... miałem butlę w kole, auto
    >na zbiorniku robiło 250-300km, więc po 200km musiałem szukać stacji
    >(a jadąc autostradą zjeżdżać po 150km, bo nie wiadomo czy dalej
    >będzie stacja) -

    Bez przesady, mogles spokojnie jechac dalej, bo rezerwy bylo na 500km
    w drugim zbiorniku :-)

    Ale owszem, ja mialem zasiegu ~350km i bylo to troche uciazliwe.
    Ale po pelnym tankowaniu to zasieg mialem chyba wiekszy niz w dieslu
    :-)

    A gdzie tak intensywnie jezdziles ?
    Na urlopie az tak bardzo sie nie spieszy, tych pare razy do roku to
    mozna sobie powiedziec ze przeciez krotki odpoczynek co 3h to dla
    zdrowia, okolice sie z czasem poznaje i wie gdzie stacje.

    Jesli na cos naprawde narzekalem to ze na narty do Spindla wypadalo
    tankowac (~180km w jedna strone), ze w delegacji do Warszawy wypadalo
    tankowac - czlowiek sie spieszy na umowiony termin, a do stolicy
    akurat 350 km ... i glupio tak ryzykowac ze w warszawskich korkach
    zdrozeje :-)

    Owszem, przy wiekszym przebiegu sumaryczna roczna strata tez wieksza

    J.

  • 50. Data: 2014-09-17 21:52:10
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-09-17 17:13, J.F. pisze:
    > Bez przesady, mogles spokojnie jechac dalej, bo rezerwy bylo na 500km w
    > drugim zbiorniku :-)

    chyba nie to miał na myśli poprzedni właściciel montując dodatkowy
    zbiornik ;)

> [...]
    > mozna sobie powiedziec ze przeciez krotki odpoczynek co 3h to dla
    > zdrowia, okolice sie z czasem poznaje i wie gdzie stacje.

    niestety do pracy - prace serwisowe, np. Wrocław - Opole, w czasie dnia
    doszedł Głogów i już wyszło 500km, a przecież będąc w Głogowie warto
    zahaczyć Kożuchów i zrobić konserwację, bo na dojazd na serwis zapłacą,
    a za konserwację ryczałt :)

    > ze w delegacji do Warszawy wypadalo
    > tankowac - czlowiek sie spieszy na umowiony termin, a do stolicy
    > akurat 350 km

    no właśnie... śpieszyło to mi się zawsze, odpoczywałem tylko będąc na
    obiektach (czyli pracując ;) albo tankując (co 500km tankowanie jest ok
    bo jadąc szybko i tak trzeba się zatrzymać i zdzierać z szyby
    pozostałości much)
    maksymalnie udało mi się zrobić 720km w jeden dzień, w międzyczasie
    pracując i nie wyjeżdżając poza dolośląskie - z rana pojechałem do
    Bolesławca, później do Oleśnicy, jak tylko do niej dotarłem to dostałem
    telefon żeby jechać do Bogatyni (z rana miałem do niej 50km, a w
    południe byłem 250km dalej...) - na szczęście to już w czasach S8 do
    Oleśnicy, więc 90% trasy fajnymi drogami z prędkością dostosowaną do
    panujących warunków :)

    Łukasz