  • Data: 2014-09-12 21:48:43
    Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k
    Od: piękny Marian postrach dziewic <p...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 11 Sep 2014 20:14:04 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Fiesta ST, Punto HGT lub Punto Abarth - myślałeś o tego typu opcjach?
    > Radocha nie z tej ziemi, a da się normalnie jeździć gdy nie ciśniesz.

    No właśnie głównie o tego typu autach myślę. Fiestę ST sam podawałem, ktoś
    wyżej napisał że średnio te silniki chodzą na gazie, jeszcze nie miałem
    czasu żeby się wgryźć w ten temat, przez weekend będzie trzeba poszukać
    info.
    Padła propozycja Punto 1.4T i wydaje się dość ciekawa. Abartha trochę się
    obawiam ze względu na koszty no i zagazowanie tego to jedna wielka zagadka.
    Poza tym 20k na Abartha w jednym kawałku to chyba trochę mało.
    Myślę też o C2 VTS, tylko ciężko o jakieś konkretne informacje, Clio Sport
    (ze względu na budżet raczej chyba Clio II) podobnie. Yarisa TS skreśliłem
    - problematyczny przy zagazowaniu, regulacja luzów zaworowych szklankami
    itp.

    Jakieś inne pomysły? Propozycji w rodzaju Mazdy RX-8 nie traktuję poważnie
    ;)

    Pozdrawiam
    Marian