  • Data: 2014-09-17 21:52:10
    Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-17 17:13, J.F. pisze:
    > Bez przesady, mogles spokojnie jechac dalej, bo rezerwy bylo na 500km w
    > drugim zbiorniku :-)

    chyba nie to miał na myśli poprzedni właściciel montując dodatkowy
    zbiornik ;)

    > A gdzie tak intensywnie jezdziles ?
    > Na urlopie az tak bardzo sie nie spieszy, tych pare razy do roku to
    > mozna sobie powiedziec ze przeciez krotki odpoczynek co 3h to dla
    > zdrowia, okolice sie z czasem poznaje i wie gdzie stacje.

    niestety do pracy - prace serwisowe, np. Wrocław - Opole, w czasie dnia
    doszedł Głogów i już wyszło 500km, a przecież będąc w Głogowie warto
    zahaczyć Kożuchów i zrobić konserwację, bo na dojazd na serwis zapłacą,
    a za konserwację ryczałt :)

    > ze w delegacji do Warszawy wypadalo
    > tankowac - czlowiek sie spieszy na umowiony termin, a do stolicy
    > akurat 350 km

    no właśnie... śpieszyło to mi się zawsze, odpoczywałem tylko będąc na
    obiektach (czyli pracując ;) albo tankując (co 500km tankowanie jest ok
    bo jadąc szybko i tak trzeba się zatrzymać i zdzierać z szyby
    pozostałości much)
    maksymalnie udało mi się zrobić 720km w jeden dzień, w międzyczasie
    pracując i nie wyjeżdżając poza dolośląskie - z rana pojechałem do
    Bolesławca, później do Oleśnicy, jak tylko do niej dotarłem to dostałem
    telefon żeby jechać do Bogatyni (z rana miałem do niej 50km, a w
    południe byłem 250km dalej...) - na szczęście to już w czasach S8 do
    Oleśnicy, więc 90% trasy fajnymi drogami z prędkością dostosowaną do
    panujących warunków :)

    Łukasz