  • Data: 2014-09-13 09:36:55
    Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-13 09:26, Salata pisze:

    > U mnie średnio wychodziło co 350-380 km. Tankowalem jak mi 350 na
    > liczniku wybiło, wiec i jakiś nawyk patrzenia na licznik
    > pozostał. Autostrady Pl <>DE głównie.

    ja wtedy dopiero zaczynałem jeździć, ale kilometry robiłem w PL, głównie
    A4 i okolice. Z Wrocławia do Zgorzelca niewiele stacji LPG było - wiem
    że w drodze do Wrocławia musiałem zjeżdżać kilka km od autostrady co
    dodatkowo mnie zniechęcało

    > Przy robieniu 50k km rocznie noga mi zależała i nawet na
    > autobahnach leciałem ok 160km/h.

    a mnie jakoś te przebiegi pokory nie nauczyły ;) choć fakt - przy tych
    prędkościach mniejsze silniki nie mają sensu, bo palą tyle samo albo
    więcej, a komfort żaden.

    Łukasz