  • 21. Data: 2009-09-10 09:03:06
    Temat: Re: małe spięcie... prośba o poradę
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 10 Wrz, 10:55, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:

    > PeeS Odwaznych kobiet sukcesu za kierownica obawiam sie bardziej niz
    > zaspanych "tirowcow" i kapelusznikow razem wzietych. Sa najbardziej
    > bezwzglednym gatunkiem uczestniczacym w ruchu drogowym.

    Nie tylko Ty. A jakiego wkurwu dostaje jak w korku wyprzedzisz taką
    drugą stroną - zobaczyć jej minę - bezcenne :-)

    --
    Artur

  • 22. Data: 2009-09-10 12:34:18
    Temat: Re: małe spięcie... prośba o poradę CD
    Od: "Marcin" <e...@g...pl>

    Byłem na policji, postawiono mi zarzut uszkodzenia mienia na 700 zł.
    Nie przyznałem się i złożyłem wyjaśnienie, że w lusterko uderzyłem przy
    ruszaniu. No ale formalnie to jestem hehe "podejrzany".
    No i baba ma jakiegoś świadka co jechał za nią
    I pytanie do tych co się znają:
    Co teraz ?Jak sie kontaktować z babą żeby spróbować iść na ugodę ? Facet z
    którym dziś romawiałem to czarna dziura. Nic nie wie i nic nie może bo go tu
    tylko przysłali a sprawę będzie prowadził ktoś inny. W przyszłym tygodniu mam
    się kontaktować z kimś kto to będzie prowadził.
    Ale na czym to prowadzenie polega i czy sprawa wyląduje w sądzie ??

  • 23. Data: 2009-09-10 12:42:07
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Marcin pisze:
> [...]
    > tylko przysłali a sprawę będzie prowadził ktoś inny. W przyszłym tygodniu mam
    > się kontaktować z kimś kto to będzie prowadził.

    skontaktujesz się. jak się będziesz wykręcał, to zrobią konfrontację.

    > Ale na czym to prowadzenie polega i czy sprawa wyląduje w sądzie ??

    nie wyląduje jak się przyznasz. dostaniesz grzywnę. trafi do
    prokuratury. do sądu, jak będą rozbieżności między Tobą a tą kretynką.

    --
    gildor
    ...już za chwileczkę, już za momencik...

  • 24. Data: 2009-09-10 12:43:40
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    gildor pisze:
> [...]

    aha, jak Ci postawili zarzut uszkodzenia mienia, to z OC nie załatwisz,
    bo to sprawa karna, nie zdarzenie drogowe :)

  • 25. Data: 2009-09-10 12:48:51
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Użytkownik "Marcin" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się kontaktować z kimś kto to będzie prowadził.
    > Ale na czym to prowadzenie polega i czy sprawa wyląduje w sądzie ??
    Masz kolege? To juz masz swiadka. A najlepiej jak bedziesz jechal wtedy z
    zona albo dziewczyna.
    Mialem podobna syt. tylko ja wgialem facetowi blotnik reka. On mial swiadka
    i ja mialem swiadka. Sprawa poszla do umorzenia.

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    Blue9'99

  • 26. Data: 2009-09-10 13:09:40
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On 10 Sep, 13:43, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >
    > --
    > gildor
    > ...już za chwileczkę, już za momencik...

    Aha i z ciekawosci - moglbys wrzucac tutaj albo na priva co sie dalej
    dzialo w tej sprawie?

  • 27. Data: 2009-09-10 13:18:09
    Od: "Marcin" <e...@g...pl>

    > aha, jak Ci postawili zarzut uszkodzenia mienia, to z OC nie załatwisz,
    > bo to sprawa karna, nie zdarzenie drogowe :)

    i nie ma tu już znaczenia to co ja zeznałem, czyli że uderzyłem przy ruszaniu ?

  • 28. Data: 2009-09-10 13:32:46
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Marcin pisze:

    > Co teraz ?Jak sie kontaktować z babą żeby spróbować iść na ugodę ?

    zrob sobie notatki - sekunda po sekundzie co sie dzialo, bo uwierz mi ze
    jak wyladujesz na przesluchaniu to mozesz sie pogubic we wlasnej pamieci.

    Twoj adwokat zrobilby pewnie tak: poczekal na opis zdarzenia z drugiej
    strony i zaglebil sie w lekture zeznan tej baby i jej swiadka i
    sprawdzil czy sa spojne ze soba i czy swiadek mial szanse widziec to co
    zeznal czy ktos go wysterowal i skad sie wzial w tym czasie i w tym
    miejscu i kto to moze potwierdzic.

    KJ

  • 29. Data: 2009-09-10 13:56:11
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    KJ Siła Słów pisze:

> [...]
    > sprawdzil czy sa spojne ze soba i czy swiadek mial szanse widziec to co
    > zeznal czy ktos go wysterowal i skad sie wzial w tym czasie i w tym

    Zawsze mozna zadac swiadkowi na rozprawie (jesli dojdzie do rozprawy)
    jakies pytanie o szczegoly (kolor motocykla, kolor kasku cokolwiek o
    czym babsztyl zapomnial "swiadkowi" powiedziec) i wtedy sie moze okazac,
    ze swiadek to lipa i albo go tam wcale nie bylo, albo slepy jest albo
    nic nie widzial bo nie.

    Powodzenia i nie daj sie

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 30. Data: 2009-09-10 14:04:10
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "KLOSZ" <konradki@USUN_TOwp.pl> wrote in message

> [...]
    > babsztyl zapomnial "swiadkowi" powiedziec) i wtedy sie moze okazac, ze
    > swiadek to lipa i albo go tam wcale nie bylo, albo slepy jest albo nic nie

    Swietny pomysl, uswiadomil mi tez natychmiast fakt ze zdarzaja sie
    uczestnicy zdarzenia kompletnie nie nadajacy sie do roli swiadka: daltonista
    nie jestem jednak kompletnie nie przywiazuje wagi do detali, w tym np
    kolorow.
    Pozostaje tez miec nadzieje ze Internet nie dotarl pod strzeche
    niebezpiecznej niewiasty lub nie zadala sobie ona trudu poszukania tu
    reperkusji wydarzenia. Jesli zadala to wlasnie pomagamy jej porzadnie sie
    przygotowac...

    weFAQ&v=qvj