  • 1. Data: 2009-09-09 19:55:01
    Temat: www.tdm.pl
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Może ktoś ma kontakt do admina forumaska www.tdm.pl ?
    Mam potrzebę uzewnętrznienia się a tenże uważając tdma za mega popularną
    furę wziął i wprowadził moderację na rejestrację. I od tygodnia chyba olewa
    temat.

    --
    [....] łałałiła! [...]
    borat sagdiyev

  • 2. Data: 2009-09-10 05:20:58
    Temat: Re: www.tdm.pl
    Od: "Lukas" <l...@p...fm>

    Dobry!

    Piotrek Roczniak napisał:

> [...]
    > Mam potrzebę uzewnętrznienia się a tenże uważając tdma za mega popularną
    > furę wziął i wprowadził moderację na rejestrację. I od tygodnia chyba

    skrobne do niego i na forum tez zapytam!

    Pozdr
    Lukas
    TDM900

  • 3. Data: 2009-09-10 05:30:52
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Dnia 10.09.2009 Lukas <l...@p...fm> napisał/a:
    > Dobry!

    > skrobne do niego i na forum tez zapytam!

    Dzięki. :)

    --
    Ja nie troluje ja wyrażam swoją opinię [...]
    RadoslawF 2009.02.24 (pl.rec.motocykle)