  • Data: 2009-09-09 21:03:19
    Temat: Re: małe spięcie... prośba o poradę
    Od: "tomek" <t...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin" <e...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    news:h88tg0$9d0$1@inews.gazeta.pl...
    > dziś miałem małe spięcie na drodze
    > dwa razy byłem wyprzedzany "na żyletki" przez ten sam samochód z czego
    > drugi
    > raz z totalnym zajechaniem drogi i złośliwym hamowaniem tuż przede mną
    > włosy mi stanęły dęba, potem nie wytrzymałem podjeżdżam do baby a ona
    > udaje że
    > mnie nie widzi... trzasnąłem w lusterko raczej machnięciem ręki niż
    > specjalnie
    > i nie widziałem żeby coś się stało i pojechałem a tu wieczorem przyjeżdża
    > policja z wezwaniem bo jest uszkodzenie mienia....
> [...]

    Przepros grzecznie, ze poniosly Cie nerwy i moze na tym sie skonczy i naucz
    sie jezdzic tak aby dawac jak najmniej okazji do bycia wyprzedzanym za
    blisko. Oczywiscie zawsze mozesz isc w zaparte, ze to nie Ty waliles w jej
    lusterko ale ona lusterkiem w Ciebie ale do tego trzeba jaj i lekko
    mendowatego usposobienia.

    Tomek