  • 1. Data: 2009-09-06 12:52:21
    Temat: Re: małe spięcie... prośba o porad
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości news:h8b77d$ab6

    >Jak dostaniesz zarzut i skażą Cie na grzywnę chociażby 100 zł, będziesz
    >miał w papierach przez 5 lat "karany", jak dostaniesz pierdel w zawiasach
    >to 10 lat papiery zasrane.

    pierdolisz

  • 2. Data: 2009-09-06 13:16:51
    Temat: Re: małe spięcie... prośba o poradę CD
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Elou!
    > "KLOSZ" <konradki@USUN_TOwp.pl> wrote in message

    Tak jak koledzy podpowiadają, ja tak załatwiłem "świadka" w sprawie o
    stłuczkę autami. Sprawa o tyle trudna że laska siedziała w tym aucie, jednak
    z tyłu i nie mogła niczego widzieć. Dziewczyna mówiła wszystko co
    powiedziała jej babcia, gorzej było ze mną - miałem zestawy pytań o których
    nie miała pojęcia. Skóńczyło się tak że dziewczyna po x pytaniach rozpłakała
    się z nerwów (aż mi jej było szkoda) a babka miała za wszystko nieźle
    przerąbane. Ja dostałem odszkodowanie z OC.

  • 3. Data: 2009-09-09 18:51:45
    Temat: małe spięcie... prośba o poradę
    Od: "Marcin" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    dziś miałem małe spięcie na drodze
    dwa razy byłem wyprzedzany "na żyletki" przez ten sam samochód z czego drugi
    raz z totalnym zajechaniem drogi i złośliwym hamowaniem tuż przede mną
    włosy mi stanęły dęba, potem nie wytrzymałem podjeżdżam do baby a ona udaje że
    mnie nie widzi... trzasnąłem w lusterko raczej machnięciem ręki niż specjalnie
    i nie widziałem żeby coś się stało i pojechałem a tu wieczorem przyjeżdża
    policja z wezwaniem bo jest uszkodzenie mienia....
    ktoś przerabiał coś takiego ? co z tego może wyniknąć ? jak rozegrać sprawę ?
    na pewno nie miałem zamiaru nic uszkodzić...

  • 4. Data: 2009-09-09 19:08:31
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin" <e...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ktoś przerabiał coś takiego ? co z tego może wyniknąć ? jak rozegrać
    > sprawę ? na pewno nie miałem zamiaru nic uszkodzić...

    Powiedz psom, że ta pizda wyprzedzając Cię zahaczyła o motocykl, zarysowała
    go i spierdoliła. A Ty o mały włos się nie wyjebałeś. Musiałeś się ratować,
    więc nie zapisałeś numeru rej, ale bardzo dobrze się składa, że panowi psy
    przyszłliście to już wiem kto był sprawcą:-) I tak trzymaj do końca.

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2009-09-09 19:56:08
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Grzybol napisał(a):
> [...]

    Domniemywam, ze lusterko z lewej strony pojazdu?

    [...]
> [...]
    > więc nie zapisałeś numeru rej, ale bardzo dobrze się składa, że panowi psy
    > przyszłliście to już wiem kto był sprawcą:-) I tak trzymaj do końca.

    Zahaczyla lewa strona podczas wyprzedzania? Kombinuj, kombinuj... ;)

  • 6. Data: 2009-09-09 20:26:06
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    zbigi pisze:

    > Zahaczyla lewa strona podczas wyprzedzania? Kombinuj, kombinuj... ;)

    Panie Wladzo. Stalem sobie przy osi jezdni z zamiarem skretu w lewo. I
    wtedy ta kurwa przejechala tak blisko mnie ze zahaczyla mnie lusterkiem
    samochodu.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 7. Data: 2009-09-09 20:27:11
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Wed, 09 Sep 2009 22:26:06 +0200, Kuczu napisał(a):

    > Panie Wladzo. Stalem sobie przy osi jezdni z zamiarem skretu w lewo. I
    > wtedy ta kurwa przejechala tak blisko mnie ze zahaczyla mnie lusterkiem
    > samochodu.

    Wyjechała z prawej. Z drogi podporządkowanej. Kolega ratował się jak mógł.
    Szczęście że z naprzeciwka nic nie jechało. Klasyka Panowie.
    I tak trzymać do końca.

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 8. Data: 2009-09-09 20:30:46
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

  • 9. Data: 2009-09-09 20:31:34
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    > dobrze się składa, że panowi psy
    > przyszłliście to już wiem kto był sprawcą:-) I tak trzymaj do końca.

    Popieram..

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 10. Data: 2009-09-09 20:33:12
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    trud napisał(a):

    > Wyjechała z prawej. Z drogi podporządkowanej. Kolega ratował się jak mógł.
    > Szczęście że z naprzeciwka nic nie jechało. Klasyka Panowie.
    > I tak trzymać do końca.

    A, jak tak, to tak :)