  • Data: 2009-02-04 13:26:30
    Temat: Re: mala lampa blyskowa
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik jansal napisal
    > Jak mam walic lampa na wprost to juz wole jej nie uzywac
    > (wiec cieniem sie nie przejmuje).
    > A tak to podniose do gory, wsadze jakis odblysnik/dyfuzor
    > domowej roboty i po sprawie (kawalek papieru na gumce ;-).

    [...]lampy do odchylania winny byc mocniejsze.

    Przesadzasz, nadrobi sobie ISO.
    Ja mam jakiegos Metza (jakiegos bo tak rzadko go wyciagam, ze nie moge
    zapamietac symbolu, dwa palniki, zumy-srumy i nne wodotryski). Mam go
    ustawionego na jakis oszczedny tryb wiec watpie zeby palil wieksza moca niz
    ten Sunpak - podciagam ISO i jest OK.
    Problem polega na tym, ze mój Metz to grzmot i nigdy go nie mam w plecaku, a
    tego Sunpaka spokojnie bym nosil.
    Zbyszek dobrze mówi do góry plus kawalek odblysnika do przodu i bedzie OK.

    adam