-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: maksymalnie ekonomiczny mały pojazd
Date: Wed, 19 Oct 2011 09:52:05 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 36
Message-ID: <j7lvik$ko8$1@inews.gazeta.pl>
References: <j7ltpn$fq8$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 10-dzi-8.acn.waw.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1319010708 21256 62.121.99.10 (19 Oct 2011 07:51:48 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 19 Oct 2011 07:51:48 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-User: flyte
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2407583
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "mm" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:j7ltpn$fq8$1@inews.gazeta.pl...
> szukam dla żony czegoś małego typu corsa, clio itp. cena do 11 tys
>
> Najlepiej benzyna bo tańszy serwis ale ponieważ żona pokonuje często około
> 80
> km do i z pracy ważne też spalanie.
>
> podstawowe założenia - ma być relatywnie bezpieczny, tzn bezpieczniejszy
> niż
> puszki typu tico czy seicento, stąd pomysł na dwie powyższe marki
> i sprawa druga to ekonomia, osiągi podobnie jak komfort nie są istotne a
> ważna
> jest ekonomia.
> Co sądzicie o jednolitrowym silniczku corsy ? czy spalanie faktycznie tak
> niskie? jakie alternatywy? jakie inne marki i wersje silnikowe brać pod
> uwagę?
> Corsą służbową tą litrową jeździłem kiedyś w parę tras służbową i nawet z
> tego
> co pamiętam dawało radę na autostradzie.
Nie lepiej coś w stylu Hyundaia Accenta 2 albo Lanosa z instalacją LPG?
Proste, tanie w częściach i serwisie oraz dobrze opisane na forach. W tej
kwocie można wybierać sztuki grubo po 2000 roku (hyundai)
Miałem kiedyś okazję przejechać się corsą 1.0 3 cylindry i to był po prostu
dramat ;/ Osobiście uważam, że najmniejsze silniki są _sporadycznie_
najlepszym rozwiązaniem. Różnica w spalaniu na ich korzyść bywa minimalna a
nieco większy silnik zapewnia dużo lepszą jazdę i zazwyczaj jest w lepiej
wyposażonym samochodzie.
--
pozdrawiam
kml
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
Najnowsze wątki
- 2025-01-02 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2025-01-02 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-01-02 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-02 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-02 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-02 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-01 Już nie płoną
- 2025-01-01 Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- 2025-01-01 Co tam u Was
- 2025-01-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z bibl. Qt) i D.
- 2025-01-01 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2025-01-01 Łódź => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-01 Żerniki => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-01 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=