  • Data: 2009-12-21 07:55:52
    Temat: Re: makro jaki konwerter
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Dez., 23:54, smila <w...@g...pl> wrote:

    > Wiem ze najprostsze metody sa najskuteczniejsze, ale nie bede biegal u
    > kilinta ze sprzetam za kilka tys i dziurawa miska- Zitierten Text ausblenden -
    >
    > - Zitierten Text anzeigen -

    obawiam sie ze z dwoma reflektorami 500 w i lamba blyskkowa do tego -
    specjalnie nie powalczycz , albo inaczej mowiac powalczysz z
    wiatrakami , albo jeszcze inaczej mowiac 80% pary pojdzie w gwizdek.
    wystrcza spoko 2 reflektory po ..50 wat.

    tutaj jest zdjecie tego wynalazku
    wynikiem jest bezodbiciowe zdjecie przedmiotow o blyszczacej
    powierzechni.
    nadaje sie do bizuterii.

    miske czyli dyfuzor mozesz zamowic ze szkla opalowego w pracowni
    szkla artystycznego za kilka tysiecy- to powinno zrobic wrazenie.

    http://picasaweb.google.at/fotografie25/DivTesty#541
    7593835045493522