    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
    Date: Sat, 22 May 2010 14:39:40 +0200

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ht6t4b$1eii$1@news.mm.pl...

    > LOL, a po co mam wymieniac.
    > W silniku byla robiona pompa wtryskowa (glowiczka) za 500zl, termostat i
    > pompa wody byla wymieniona, a i wszystkie swiece zarowe, bo dwie padly.
    > Wtryskiwacze sprawdzone i byly ok.
    > A tak to wymiany oleju i filtrow ze 3 razy w roku.

    No to jeśli to były wszystkie naprawy przez ostatnie 100 tys km, to stawiam
    złoto przeciwko kamieniom, że ten samochód aż się prosi o porządny
    przegląd... No ale skoro są tu tacy, co jeżdżą, aż do urwania
    amortyzatorów...

    > Ale slabo, bardzo slabo, jak na czlowieka, ktory ma o sobie wysokie
    > mniemanie.
    > Ulatwie Ci.
    > Mam BMW i nie E36 tylko E34 i mam Alfe, a i mam jeszcze jedno auto.
    > Wszystko jakbys nie zauwazyl to czas terazniejszy.

    No dobra zaimponowałeś mi. I to tyle??

    > Nikt sie nie przesiadl.
    > Moja sciezka motoryzacyjna ma o wiele ciekawsza historie niz jestes sobie
    > w stanie wyobrazic.

    Dajesz - my tu lubimy historie o motoryzacji...

    > Tak, jestes idiota.

    Kurcze, a spodziewałem się jakiejś naprawdę kąśliwej uwagi.

    > Jasne, 15 letnie auta nie wytluczone, o ile w ogole jeszcze takie tam
    > znajdziesz.

    Jasne, Twoja BMW po 15 latach jest nie wytłuczona ;)) zwłaszcza, że nie
    dotknąłeś zawieszenia przez ostatnie 100 tysięcy km, a auto ma prawie 3
    stówki.

    > Co najwyzej Twoja zona.

    Mmm zaczynamy wycieczki osobiste w kierunku rodziny ;) I potem się dziwić,
    że właścicieli BMW wszyscy wrzucają do jednego worka - jak widać nie bez
    przyczyny.

    > A ja w przeciwienstwie do pseudo handlarza, wiem co to cena rynkowa.

    Oświeć nas.

    > Buhaha :P
    > W tym rzecz, ze drogo nie kupisz :> Wiec jak mozna pisac, ze kupisz tanio,
    > jak te drogie nie istnieja (istnieja jedynie w Twojej wyobrazni).

    Oczywiście, taka np. skrzynia automatyczna to w ogóle się nie psuje, więc
    koszty naprawy są zerowe.

    > No niektore to juz jak za darmo.
    > To sa wlasnie te, ktorymi Ty sie interesujesz.

    Widzę, że wyczerpał Ci się zestaw sensownych argumentów, żeby obronić pewne
    tezy - natomiast przedstawiłeś się czytającym Twoje wypowiedzi jako typowy
    właściciel BMW - zapatrzony ślepo w swoją zabawkę i nie dający sobie
    wytłumaczyć, że są inne samochody, że też mają wiele fajnych rozwiązań
    technicznych, że BMW z tych lat nie jest ani wzorcem ponadprzeciętnej
    jakości, ani ekonomii, ani też niczego innego - jest po prostu samochodem
    takim jak inne TEJ KLASY i z tych lat.

    Jurand.