    From: Tomasz Wójtowicz <s...@g...away.com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: magnetowid VHS zepsul się
    Date: Wed, 27 Feb 2013 13:05:05 +0100

    W dniu 2013-02-27 12:28, t...@g...com pisze:
    > Zepsuł mi się magnetowid VHS (Panasonic). Zacięła się taśma - nie
    > można jej wyjąć, przewijać ani odtwarzać. Ma jakieś 10 - 12 lat. Czy
    > warto naprawiać, ile może kosztować naprawa?

    Pytanie czy warto naprawiać jest głupie, bo nikt z nas nie siedzi w
    twojej głowie i nie wie, czy potrzebujesz tego VCR czy nie. Jak nie, to
    oddaj do punktu zbiórki odpadów elektronicznych i po sprawie.

    Pytanie ile może kosztować naprawa jest równie głupie, bo skoro nie
    podałaś konkretnie, jaki element się popsuł, to jak oczekujesz kosztorysu?