  • 41. Data: 2009-03-25 02:46:13
    Temat: Re: [macro] A jednak Tamron :)
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Maciek pisze:
    > Cześć!
    > Napisz proszę jakiego koloru są powłoki na tylnej soczewce Twojego
    > Heliosa. Niestety już nie pamietam swojego Zenita.
    > Nie chodzi mi o jakieś super recenzje, tylko proste:
    > - fioletowe
    > - zielonkawe
    > - purpurowe
    > - złociste

    Z przodu i z tyłu jest złoty, ale nie wiem czy można to uogólnić na
    wszystkie heliosy świata i czy nie było innych wersji nawet w obrębie
    danego modelu.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 42. Data: 2009-03-25 06:07:47
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > Heliosa. Niestety już nie pamietam swojego Zenita.
    > Nie chodzi mi o jakieś super recenzje, tylko proste:

    Takie fioletowo-zlotawo-blekitne.
    Moj to Helios-44M-7 58/f2

  • 43. Data: 2009-03-25 06:08:41
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Myślałem że podpiąłeś starego Canona do starego Canona.
    > Zapomniałem że masz G1.

    Nie mysl, tylko czytaj.
    Pisalem wyraznie o G1 i obiektywie Canona (FD).

  • 44. Data: 2009-03-25 07:52:03
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Jakub Jewuła:

    > Nie mysl, tylko czytaj.
    > Pisalem wyraznie o G1 i obiektywie Canona (FD).

    Przepraszam. :<

  • 45. Data: 2009-03-25 09:43:40
    Od: Bartlomiej Lidke <o...@r...cy.rot13.invalid>

    Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> wrote:
    > Nie ma sensu robic szkla dla czterech uzytkownikow ;)

    pieciu! (nie policzyles mnie ;-P )

    --
    butthead
    o 'Niesmiertelnym' (c) Pleciucha:

  • 46. Data: 2009-03-25 10:37:19
    Od: nb <n...@n...net>

    at Tue 24 of Mar 2009 20:35, Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    pg

    > Tego Coolpixa schowałeś w osłonie pt. "kwiatek"?
    > Bo usiłuję dojść co widzę w oku ;)

    To jest zaćma. Ważka ślepa i tylko dlatego dała się podejść ;-)

    --
    nb

  • 47. Data: 2009-03-25 11:26:07
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "nb" <n...@n...net> napisał

    > To jest zaćma. Ważka ślepa i tylko dlatego dała się podejść ;-)
    >[...]

    A tego akurat nie można wykluczyć:-) Faktem jest, że fotografując owady
    zauważyłem, ze zdarzają się wśród nich osobniki dużo mniej płochliwe od
    innych. W zeszłym roku zdarzyło mi się, ze podczas spaceru w lesie ważka
    usiadła mi na ramieniu, przeniosłem ją na tym ramieniu kilka kilometrów,
    przesadziłem na patyk, zrobiłem długą sesję zdjęciową i gdy już
    zastanawiałem się, czy aby nie utraciła zdolnosci lotu wskutek jakiejś
    choroby - nagle zerwała się i odleciała.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 48. Data: 2009-03-25 11:27:23
    Od: "Paweł Szwajkowski" <s...@W...gazeta.pl>

    Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> napisał(a):

    > Nie ma sensu robic szkla dla czterech uzytkownikow ;)

    Pieciu, moj kumpel z roboty jeszcze ma. ;-)
    szwayko

  • 49. Data: 2009-03-25 15:17:29
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    A jak ja będę przysłone przymykał jak to podepnę do mieszka?
    No chyba, że jest też na popychacz (NIKON)
    Wkurza mnie ten nowy system nikona (G) - obiektywy są uzyteczne tylko z
    nowymi korpusami.
    Ze starymi analogami nie działa przysłona, a mogli by zrobić przysłonę
    elektroniczno manualną.
    No i nikon nie robi dobrego mieszka z pełnym przenoszeniem elektroniki :(