  • Data: 2024-01-10 16:54:17
    Temat: Re: ma dowalić mróz
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.01.2024 o 16:36, J.F pisze:
    [...]
    > Po prostu nie bardzo sobie wyobrazam.
    > Kiedys na mineralnych ludzie jezdzili.

    Do dzisiaj jeżdżą. U mnie jest micha olejowa na 6,5l oleju (sporo) i
    tyle włazi. Wał jest przy tej temperaturze w takim oleju jak w smole.
    Może gdyby nie było tyle, to by lżej się kręcił.

    > Ale to zły olej jest, ten co go masz :-)

    Mam Agip 10w40/półsyntetyk, oryginał ma być 5w30 syntetyk. Problem w
    tym, że syntetyk przy mrozie nie gęstnieje tak, jak półsynetyk.

    > I zaraz tam płukanki ... normalnie zmieniasz, stary wylewają, nowy
    > wlewają, na 99.999% nic sie nie stanie :-)

    Nono, widziałem już takich co uwierzyli :D

    > W ogole od wielu lat w USA jakas moda na strasznie rzadkie oleje,
    > ale nie wiem, czy do Kia dotarła.

    Dotarła już dawno.

    --
    LordBluzg(R)??