  • 11. Data: 2013-11-12 19:41:53
    Temat: Re: mBank sam usuwa groźnego konia trojańskiego z telefonów klientów
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik sqlwiel napisał:

    > A trzymanie haseł papierowych wyłącznie w domu, to tak, jakby używać
    > haseł SMS-owych i jeździć po Polsce bez telefonu :)

    Telefon sluzy do komunikacji. I przydaje sie w podrozy.

    Mnie natomiast jeszcze nie przydaly sie hasla w podrozy.

    Ale ja moze dziwny jestem, i potrafie sie z ludzmi dogadac, ze przelew
    puszcze za 2 dni a nie za 3 minuty.

    Troche asrtywnosci zawsze pomaga.

    A w cywilizowanych firmach to czesto wystarczy zadzwonic i przedluza
    termin platnosci o kilka dni bez wylaczania uslug.

  • 12. Data: 2013-11-12 20:00:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @googlepoczta.com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Z resztą

    Poprawiło sie z przynajmniej i bynajmniej to mamy jakąś nową maniere?
    Notorycznie zawaząm ostatnio w necie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

  • 13. Data: 2013-11-12 20:29:35
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-12 20:00, Budzik pisze:
> [...]
    następuje:

    > Poprawiło sie z przynajmniej i bynajmniej to mamy jakąś nową maniere?

    Jak już chcesz komuś zwrócić uwagę na takie rzeczy, to rób to na
    trzeźwo:>

  • 14. Data: 2013-11-12 20:30:28
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Artur Maśląg napisał:

    > Jak już chcesz komuś zwrócić uwagę na takie rzeczy, to rób to na
    > trzeźwo:>

    eee, tak jest smieszniej ;)

  • 15. Data: 2013-11-12 21:30:04
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-12 20:30, Mr. Misio pisze:

    > eee, tak jest smieszniej ;)

    Jak to jest synonim dla głupio i żałośnie, to tak ;)

  • 16. Data: 2013-11-13 00:00:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Jak już chcesz komuś zwrócić uwagę na takie rzeczy, to rób to na
    > trzeźwo:>

    Porównujesz literówkę z ortem wynikającym z niewiedzy...
    Załosne...

    I jeszcze ta sugestia o alkoholu... cóż...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 17. Data: 2013-11-13 08:06:45
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-11-13 00:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Porównujesz literówkę z ortem wynikającym z niewiedzy...

    LOL, powyższe to tzw. trzeci rodzaj prawdy.
    Pisałem, lepiej pisz na trzeźwo :)

  • 18. Data: 2013-11-13 11:22:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > LOL, powyższe to tzw. trzeci rodzaj prawdy.
    > Pisałem, lepiej pisz na trzeźwo :)

    Musisz wyrażać się jasniej.
    Sugerujesz, ze wszechobecna pisownia "z resztą" oddzielnie to nie jest
    efekt niewiedzy? To może, chcąc rozmawiać merytorycznie, wypadałoby
    napisac, czego?

    P.S. I znowu te dziecinne uwagi o alkoholu...

  • 19. Data: 2013-11-13 11:56:43
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-11-13 11:22, Budzik pisze:

    > Musisz wyrażać się jasniej.

    Nie, nie muszę. Wiadomo o co chodzi, coś dużo tych 'literówek',
    a część z nich to ewidentne błędy :)

    > P.S. I znowu te dziecinne uwagi o alkoholu...

    Alkohol jest dla dorosłych - masz z tym jakiś problem, że ciągle
    o nim piszesz? :P

  • 20. Data: 2013-11-13 13:00:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Nie, nie muszę.

    Ok.
    EOT

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji