  • 1. Data: 2010-02-02 12:13:38
    Temat: [m43] Nowy, mały, plastic fantastic Oly E-PL1
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    http://www.engadget.com/2010/02/03/olympus-intros-60
    0-12-3-megapixel-pen-e-pl1-micro-four-thirds-c/

    $600
    IBIS
    servo AF
    brak kółek
    obudowa jak w temacie

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 2. Data: 2010-02-02 13:10:40
    Temat: Re: [m43] Nowy, mały, plastic fantastic Oly E-PL1
    Od: John Smith <u...@e...net>

    gietrzy napisał(a):
    > http://www.engadget.com/2010/02/03/olympus-intros-60
    0-12-3-megapixel-pen-e-pl1-micro-four-thirds-c/

> [...]

    Oj, jakby jeszcze ten racuszek był w komplecie w tej cenie :-)

    --
    Mirek

  • 3. Data: 2010-02-02 13:16:20
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    John Smith wrote:
    0-12-3-megapixel-pen-e-pl1-micro-four-thirds-c/

    > Oj, jakby jeszcze ten racuszek był w komplecie w tej cenie :-)

    Dołączam się.

    Body jak najtańsze, może być całe plastikowe, byle uciągnęło tego 20/1.7 to na
    pewno kupię.

  • 4. Data: 2010-02-02 13:52:45
    Od: scooby <s...@g...pl>

    W dniu 2010-02-02 14:10, John Smith pisze:

    > Oj, jakby jeszcze ten racuszek był w komplecie w tej cenie :-)

    oj, i przelotka na rokkory, mmmmhhhhmmmm ;)

    pzdr, scby

  • 5. Data: 2010-02-02 14:01:01
    Od: John Smith <u...@e...net>

    scooby napisał(a):

    > oj, i przelotka na rokkory, mmmmhhhhmmmm ;)

    Taką przelotkę to chyba można kupić za 50PLN już.
    Oczywiście bez automatyki.

    Natomiast apropos ceny prostego obiektywu stałoogniskowego, którego
    stopień skomplikowania nie przekracza jak się wydaje skomplikowania
    kita, to nie widzę powodu, aby nie mógł docelowo kosztować te dodatkowe
    100$ w zestawie z korpusem. Docelowo, czyli w momencie, jak podaż nadąży
    za (zakładam: dużo większym niż przy obecnej cenie) popytem.

    --
    Mirek

  • 6. Data: 2010-02-02 14:15:35
    Od: "cztery" <r...@d...trzy>

    > Taką przelotkę to chyba można kupić za 50PLN już.
    > Oczywiście bez automatyki.

    Chyba za 150.
    Ostatnio kupowalem M42-m4/3 za ~ tyle. W podobnej cenie jest reszta
    przejsciowek dla m4/3.

  • 7. Data: 2010-02-02 14:23:41
    Temat: Re: Nowy, mały, plastic fantastic Oly E-PL1
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 2 Lut, 13:13, "gietrzy" <c...@g...pl> wrote:
    > http://www.engadget.com/2010/02/03/olympus-intros-60
    0-12-3-megapixel-...

    > $600

    > pozdrawiam,
    > gietrzy

    Nie $600 a $1999 ;)

    http://www.engadget.com/2009/11/24/olympus-pen-e-p1-
    spoiled-by-swarovski/

    W sumie-obrzydliwosc.
    StaM

  • 8. Data: 2010-02-02 14:30:32
    Od: John Smith <u...@e...net>

    cztery napisał(a):

    > Chyba za 150.
    > Ostatnio kupowalem M42-m4/3 za ~ tyle. W podobnej cenie jest reszta
    > przejsciowek dla m4/3.

    Przyznaję, że nie sprawdzałem, tylko założyłem, że nie ma powodu aby
    kosztowała więcej niż przelotka EOS-M42. Ale najwyraźniej rynek mówi co
    innego. :-)

    --
    Mirek

  • 9. Data: 2010-02-02 14:53:21
    Od: "cztery" <r...@d...trzy>

    > Przyznaję, że nie sprawdzałem, tylko założyłem, że nie ma powodu aby
    > kosztowała więcej niż przelotka EOS-M42. Ale najwyraźniej rynek mówi co
    > innego. :-)

    Chyba jedynym usprawiedliwieniem jest ilosc metalu potrzebna do produkcji.
    Przejsciowki do luster sa bardzo cienkie, przejsciowka na m4/3 wyglada jak
    pierscien.
    http://www.allegro.pl/item905393135_adapter_micro_4_
    3_minolta_md_g1_e_p1.html

  • 10. Data: 2010-02-02 15:21:29
    Od: John Smith <u...@e...net>

    cztery napisał(a):

    > Chyba jedynym usprawiedliwieniem jest ilosc metalu potrzebna do produkcji.
    > Przejsciowki do luster sa bardzo cienkie, przejsciowka na m4/3 wyglada
> [...]

    A tak, racja.
    Jeszcze raz odszczekuję. :-)

    --
    Mirek