  • 11. Data: 2009-12-14 18:52:42
    Temat: Re: [m43] GF-1 vs. E-P2
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    > Przy okazji pena - wyjątkowo zgadzam się z tym panem:
    > http://www.swiatobrazu.pl/kolejna_reklama_pena_z_kev
    inem_spacey.html
    > :)
    a po co produkują tyle różnych dodatków (obiektywy lampy wizjery.....) ??

    przecież lustrzanką można nosić również z 1 obiektywem

  • 12. Data: 2009-12-14 20:49:31
    Temat: Re: GF-1 vs. E-P2
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 14 Dez., 18:43, Maciek <m...@p...com> wrote:
    > U ytkownik MariuszF napisa :

    > Cze !
    > Czy gdziekolwiek widzia e tego nale nika 20mm osobno? Interesuje mnie
    > r wnie zoom 7-14. Panasonic - eby nie by o w tpliwo ci. Nawet zada em
    > pytanie polskiemu przedstawicielowi (panasonic.pl) i te nie wiedzieli,
    > kiedy go wprowadz na nasz rynek.
    > Maciek

    sie ma

    http://www.evendi.de/preisvergleich/16/prod/241824/P
    anasonic-Lumix-G1-7-20mm-Asph.html;jsessionid=076179
    FC48DBEE20078F92236E8165F6.ajp13_web3

  • 13. Data: 2009-12-14 21:24:23
    Od: MariuszF <f...@f...pl>

    cinsan wrote:

    > Za jedyne? Jeśli można spytać.

    jedyne 3500 albo 3550...
    z zoomem chyba 3300.

    pzdr, m

  • 14. Data: 2009-12-14 21:25:13
    Od: MariuszF <f...@f...pl>

    Maciek wrote:

    > Cześć!
    > Czy gdziekolwiek widziałeś tego naleśnika 20mm osobno? Interesuje mnie
    > również zoom 7-14. Panasonic - żeby nie było wątpliwości. Nawet zadałem
    > pytanie polskiemu przedstawicielowi (panasonic.pl) i też nie wiedzieli,
    > kiedy go wprowadzą na nasz rynek.

    nie. tylko w komplecie. Pewnie bedzie za miesiac-dwa dostepny osobno

    m.

  • 15. Data: 2009-12-14 21:42:52
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    TheGuru pisze:
    > a po co produkują tyle różnych dodatków (obiektywy lampy wizjery.....) ??

    Żeby się poczuć camera guy...

    > przecież lustrzanką można nosić również z 1 obiektywem

    Ale chyba żadna nie wlezie do pokrowca od zenita (nota bene lustrzanki).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 16. Data: 2009-12-15 06:42:12
    Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl>

    Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    c.googlegroups.com...
    > sie ma
    > http://www.evendi.de/preisvergleich/16/prod/241824/P
    anasonic-Lumix-G1-7-20
    > mm-Asph.html;jsessionid=076179FC48DBEE20078F92236E81
    65F6.ajp13_web3

    Wciornosci, troche za duzo...

  • 17. Data: 2009-12-15 14:44:34
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Żeby się poczuć camera guy...

    > Ale chyba żadna nie wlezie do pokrowca od zenita (nota bene lustrzanki).

    może źle pamiętam ale nie mówiłeś ze w tym pokrowcu nosiłeś jakiegoś
    lustrzanego olka czy to było gniazdko dla G9??

    chyba dużo innych by się znalazło o gabarytach mniejszych od zenita

  • 18. Data: 2009-12-15 16:21:21
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    TheGuru pisze:
    > może źle pamiętam ale nie mówiłeś ze w tym pokrowcu nosiłeś jakiegoś
    > lustrzanego olka czy to było gniazdko dla G9??

    Nie, to g9. On zresztą wszedłby do pokrowca po feedzie, który jest
    bardziej sexy (pena tam nie wciśniesz niestety).

    > chyba dużo innych by się znalazło o gabarytach mniejszych od zenita

    Cyfrowych luster to chyba nie. Chyba że coś nowego najtańszego.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /co to jest: przykry zapach, na cztery litery, inaczej polityk?/

  • 19. Data: 2009-12-15 18:46:54
    Od: Maciek <m...@p...com>

    > nie. tylko w komplecie. Pewnie bedzie za miesiac-dwa dostepny osobno

    Polimeryzowałbym :-). Ten zoom 7-14 na świecie jest już od dość dawna
    (czerwiec, lipiec?) a w Polsce nadal ani widu, ani słychu. Domyślam się,
    że tani nie będzie ale ja naprawdę potrzebuję szerokiego kąta. Czekam,
    czekam a nawet Panasonic nie wie ile jeszcze :-) Trochę to dziwne -
    czyżbyśmy byli jakimś rynkiem drugiej kategorii?
    Maciek

  • 20. Data: 2009-12-16 00:29:04
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Maciek" napisał

> [...]
    > czekam a nawet Panasonic nie wie ile jeszcze :-) Trochę to dziwne -
    > czyżbyśmy byli jakimś rynkiem drugiej kategorii?

    Po części jest to prawda ale jest też druga strona medalu.
    W lokalnej centrali P. pracuje banda niedorobionych matołów.
    Zresztą nie tylko P. ma taki fart, choć trzeba przyznać, że Sony od czasów
    wejścia w dSLR stara się dość mocno.
    Przynajmniej na to wygląda.

    adam