  • Data: 2009-09-11 19:08:40
    Temat: Re: lustrzanka z dobrym pilotem ( zasięg)
    Od: "artur" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Lukas wrote:
    > >
    > Tak, przemyśl to raz jeszcze.
    > Badziewne piloty dają czasem w zestawie. Dobry możesz dokupić do każdego
    > aparatu - niezaleĹźnie od marki.
    > Dla Ciebie za to przydałoby się coś typu phottix hero.

    Zaintrygował mnie ten post.Oferta pilotów na allegro jest ogromna .Są nawet
    urządzenia sterowane falami radiowymi o zasięgu kilkudziesięciu metrów z
    podgladem "na zywo".Czy przy pomocy takiego urządzenia da sie zrobić dobrej
    jakości ,ostre zdjęcie jakiegoś ptaszka lub zwierzaczka ? To już nie muszę sie
    skradać i kamuflować a wystarczy tylko odpowiednio ustawić aparat na statywie
    i z duzej odległości nacisnąc na pilocie spust migawki?