  • Data: 2011-06-09 18:54:14
    Temat: Re: lustrzanka do 2 tys
    Od: JD <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-09 18:22, Marek Wyszomirski pisze:

    > U mnie miejsca w pudełku nie było - o wypuszczeniu od producenta jako
    > część zestawu kitowego świadczył jedynie napis na pudełku (zarówno
    > wydrukowany jak i na naklejonej na pudełko naklejce). Znam też przypadki
    > kupowania zestawów kitowych, gdy korpus i obiektyw miały oddzielne
    > pudełka - jedynie naklejki na pudełkach i dane na fakturze świadczyły,
    > że stanowiły sprzedawany łącznie zestaw. Jak widać bywa różnie.

    ZTCW kupowaliśmy w różnym czasie. Może były różne zestawy. Tak na szybko
    przymierzyłem i wychodzi mi, że jest komora na body, drobiazgi i kit 18-55.

    Z GX-20 dostałem body i kit zapakowane osobno, w swoje pudełeczka i te
    dwa w trzecie, większe, z wypełniaczami.

    Ale kto dzisiaj jeszcze fotografuje pudełkami, dinozaury jakies ;)

    JD