  • Data: 2009-02-17 19:31:36
    Temat: Re: lustrzanka do 1000zl
    Od: "Irokez" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert" <r...@u...com.pl> napisał w wiadomości
    news:gncnq7$qe6$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > nie jestem zbytnim zwolennikiem canona, ale Ty swoje negatywne opinie
    > wysnuwasz na podstawie kilku przypadków, nagłosnionych przez
    > niezadowolanych (bo im akurat padła migawka), a o zadowolonych nic nie
    > wiesz, bo są po prostu zadowoleni i nie pisza peanów o swoim aparacie,
    > to nie ma nic wspólnego ze statystyka, więc nie pisz nic o padaniu migawki
    > po 60-70 tys, bo to po prostu nieprawda

    Dziwisz się?
    Ja na przykład nie kupię niczego od Canona po padzie zaraz po gwarancji w
    moich rekach A75, S1, u wujka S1, kumpla S2 i znajomego który przyszedł do
    mnie z kolejnym A75.
    Chyba po takich przejściach mam prawo wyrobic sobie zdanie o sprzęcie, kiedy
    Minolta czy Fuji w najlepsze sobie dalej działa.

    Pozdrofka.

    --
    Irokez