  • Data: 2009-02-18 16:56:30
    Temat: Re: lustrzanka do 1000zl
    Od: "Irokez" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert" <r...@u...com.pl> napisał w wiadomości
    news:gnfj6q$7us$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > to ja pewnie dziwak jakiś jestem, bo moje canony jakos nie padają,
    > miałem ich kilka, a tylko ostatni kupiłem nowy na gwarancji, reszta
    > używki,
    > no i usilnie nalegam, zebyście się zastanowili chwile nad statystyką,
    > bo odpowiedx na pytanie, dlaczego na canony sie sporo narzeka jest prosta
    > (wiesz jaka?)
    > i wcale nie jest to to, że statystycznie czesto sie psuja ;-)))

    Ależ masz rację.
    Ale człowiek jest człowiekiem i wątek psychologiczny też bierze udział w
    wyborze podczas zakupu.
    Może i miałem pecha, ale zaprawdę nie chcę płacić za test czy już mi
    przeszło ;)

    Pozdrofka

    PS. Kumpel właśnie pochwalił sie nowym 5D bo 40D mu padło pod koniec
    gwarancji i dostał kasę spowrotem. Pół roku temu wymieniał na gwarancji
    obiektyw canona bo nie ostrzył na końcu i jest happy, nie przejmuje sie...
    farciaż :)

    --
    Irokez