  • Data: 2015-06-17 11:28:19
    Temat: Re: ludzie nie placa
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:55804b59$0$2193$65785112@news.neostrada.pl...
    > http://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-a
    rtykuly/d%c5%82ugi-klient%c3%b3w-firm-telekomunikacy
    jnych-si%c4%99gaj%c4%85-802-mln-z%c5%82/ar-BBl9yyS

    > "Zadłużenie dłużników telekomunikacyjnych notowane w Krajowym Rejestrze
    > Długów Biurze Informacji Gospodarczej przekracza 802 mln
    >
    > Z badania przeprowadzonego w czerwca tego roku na grupie 1000 dorosłych
    > Polaków przez TNS Polska na zlecenie KRD wynika bowiem, że rachunki
    > telefoniczne płaci 95 proc. Polaków.
    > Żadna z badanych osób nie przyznała się do niepłacenia za usługi
    > telekomunikacyjne.
    >
    > W bazie Biura znajduje się już ponad 500 tys. informacji o niezapłaconych
    > rachunkach telefonicznych. Z danych wynika, że obecnie średnia wartość
> [...]

    Radosna twórczość firm windykacyjnych i być może operatorów. Koledze
    komornik zabrał z pensji około 1500 za zaległości u jakiegoś operatora.
    Oczywiście kolega nigdy nie miał nawet prepaida od tego operatora. W trakcie
    śledztwa jakie kolega musiał zrobić wyszło, że firma windykacyjna miała
    tylko imię i nazwisko i do tych danych dobrała sobie PESEL i adres
    pierwszego lepszego człowieka. Sąd internetowy klepnął wyrok nakazowy, nie
    sprawdzając nawet czy dane dłużnika zgadzają się z danymi na umowie. Pisma
    sądowe szły na jakiś dziwny adres. Po prostu parodia wymiaru
    sprawiedliwości - oszuści wyciągają pieniądze od niewinnych w majestacie
    prawa.
    Na szczęście po kilku pismach udało się odzyskać całą kwotę. Ale jak taka
    sprawa trafi na jakiegoś emeryta, nieoblatanego w prawie, to ma on
    pozamiatane.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba