  • 31. Data: 2016-02-05 23:07:13
    Temat: Re: lubie zap*
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 05 Feb 2016 19:46:09 +0100, Irek.N. napisał(a):

    > Dzięki Tomaszu.
    > Przeczytałem, część się wyjaśniła i to mi wystarczy.

    :)

    Na koniec, żeby nie było że się nie da gazem wyciągać z przepałowanych
    zakrętów ;)
    https://www.youtube.com/watch?v=6W-bXPmuRWo

  • 32. Data: 2016-02-06 16:56:01
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Na koniec, żeby nie było że się nie da gazem wyciągać z przepałowanych
    > zakrętów ;)
    > https://www.youtube.com/watch?v=6W-bXPmuRWo

    No właśnie :)
    Napęd na 4?
    Kurcze, o ile z napędem na przód jeszcze jakoś sobie radziłem (na śniegu
    - bawiąc się oczywiście), to w obecnym, gdzie jest dołączany tył,
    automat, turbina z ogromną dziurą i kontrola wszystkiego, zabawy już nie
    ma, nie potrafię ogarnąć jak zrywam przyczepność, jedzie jak chce. :(

    Miłego.
    Irek.N.
    ps. próbny przejazd? dlaczego do góry a później z powrotem?

  • 33. Data: 2016-02-09 00:59:12
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 06 Feb 2016 16:56:01 +0100, Irek.N. napisał(a):

    > No właśnie :)
    > Napęd na 4?

    Nie, ośka przednia, dyfer z torsenem plus jakis bardziewne opony

    > ps. próbny przejazd? dlaczego do góry a później z powrotem?

    KJS-owa próba sportowa.
    Jechało się kilka zakrętów do góry, potem zjeżdżało na dół i tak chyba 2
    razy wszystko.

    Tak przy okazji, ten odcinek to jest Opera (dojazd do Opery Leśnej) -
    kultowe miejsce jeśli chodzi o rajdy w trójmieście.
    8 lat temu, mój pierwszy w życiu KJS zaczynał się tym odcinkiem :)

  • 34. Data: 2016-02-09 02:02:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 9 Feb 2016 00:59:12 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Nie, ośka przednia, dyfer z torsenem plus jakis bardziewne opony

    A to jest wyciaganie gazem ? Nie wyglada :-)

    J.

    P.S. ci sa niezli
    https://www.youtube.com/watch?v=_JV5CqijYKE
    https://www.youtube.com/watch?v=_Df1WKfDEF8
    https://www.youtube.com/watch?v=UCrSqeYCops
    https://www.youtube.com/watch?v=1OEFzqmM5Yc

  • 35. Data: 2016-02-09 08:03:31
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 9 Feb 2016 02:02:53 +0100, J.F. napisał(a):

    > A to jest wyciaganie gazem ? Nie wyglada :-)

> [...]

    Po śniegu to każdy umie ;)
    A pozatym:
    http://img6.demotywatoryfb.pl//uploads/201311/138539
    1527_by_WuuHacz_600.jpg

    > https://www.youtube.com/watch?v=1OEFzqmM5Yc

    Ten jeszcze jako-tako :)

  • 36. Data: 2016-02-09 08:22:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 09.02.2016 08:03, Tomasz Pyra wrote:

    > Po śniegu to każdy umie ;)

    Myślę, że się mylisz. Większość to umie się poślizgać na parkingu, z tym
    że jadą gdzie ich bryka poniesie. Na drodze, jak trzeba jechać gdzie
    droga, to by im kiepsko poszło i można sobie to obejrzeć "na żywo" odkad
    się kamerki upowszechniły:)

    > A pozatym:
    > http://img6.demotywatoryfb.pl//uploads/201311/138539
    1527_by_WuuHacz_600.jpg

    Ano. Ostatnio pojechałem na parking nie tyle pobawić się w ślizganie co
    "poćwiczyć" wyprowadzanie auta z poślizgu. A nawet nie tyle poćwiczyć co
    z grubsza pozanać zachowanie samochodu, żeby nie obrócić kół w drugą
    stronę i wyjechać do środka zakrętu albo co bardziej prawdopodobne
    śledzić węża i wypaść na losową stronę bokiem. W okolicy byli sami od
    ręcznego i sprawiali wrażenie zdegustowania tym, że tak słabo mi "drift"
    idzie;)

    > Ten jeszcze jako-tako :)

    Muszę przyznać, że chciałbym tak umieć. Może nie sama jazda robi
    największe wrażenie, choć też, a rodzaj krajobrazu po bokach i
    ewentualne skutki wycieczek krajoznawczych poza drogę;) Znaczy kierowca
    coś umie i w swoje umiejętności wierzy.

    Shrek.

  • 37. Data: 2016-02-09 11:46:32
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > A to jest wyciaganie gazem ? Nie wyglada :-)

> [...]

    E tam. Jazda to jest autem z tylnym napędem a nie przednim.
    Nigdy nie zapomnę w latach 90 lodowiska na Bemowskim lotnisku w Wawie
    kiedy było jeszcze ogólnodostępne i super zabawy Polonezem.
    A ile stłuczek było :)

  • 38. Data: 2016-02-09 12:32:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    net...

    >Po śniegu to każdy umie ;)
    >A pozatym:
    >http://img6.demotywatoryfb.pl//uploads/201311/13853
    91527_by_WuuHacz_600.jpg
    >Ten jeszcze jako-tako :)

    No, z tych pierwszych moze i drifterzy kiepscy, ale jednak samochod
    kontroluja i to dosc precyzyjnie.

    I IMO - wcale nie kazdy tak umie :-)

    J.

  • 39. Data: 2016-02-10 00:50:06
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 9 Feb 2016 08:22:37 +0100, Shrek napisał(a):

    >>> https://www.youtube.com/watch?v=_JV5CqijYKE
    >>> https://www.youtube.com/watch?v=_Df1WKfDEF8

    > Myślę, że się mylisz. Większość to umie się poślizgać na parkingu, z tym
    > że jadą gdzie ich bryka poniesie.

    No chyba racja.
    W każdym razie jazda poślizgami po śniegu jest dużo łatwiejsza niż jazda
    poślizgami po asfalcie.

> [...]
    > największe wrażenie, choć też, a rodzaj krajobrazu po bokach i
    > ewentualne skutki wycieczek krajoznawczych poza drogę;) Znaczy kierowca

    Ja tam jeszcze nigdy nie wróciłem z zimowego treningu całym samochodem :)

  • 40. Data: 2016-02-10 06:26:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 10.02.2016 00:50, Tomasz Pyra wrote:

    > Ja tam jeszcze nigdy nie wróciłem z zimowego treningu całym samochodem :)

    Masz sponsora na to?

    Shrek