-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: lubie zap*
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <56ab2a52$0$697$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
<1xfxihel2490t.zmcnm9c2gcop$.dlg@40tude.net>
<56abcee7$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
<1el0eknvauiwh$.18fjn7ny3uo5o$.dlg@40tude.net>
From: Irokez <n...@w...pl>
Date: Fri, 29 Jan 2016 22:46:19 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.5.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <1el0eknvauiwh$.18fjn7ny3uo5o$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 35
Message-ID: <56abdd9f$0$700$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: dynamic-78-9-131-47.ssp.dialog.net.pl
X-Trace: 1454103967 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 700 78.9.131.47:50501
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2576129
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-01-29 o 22:21, Tomasz Pyra pisze:
> Dnia Fri, 29 Jan 2016 21:43:31 +0100, Irokez napisał(a):
>
>> W dniu 2016-01-29 o 20:48, Tomasz Pyra pisze:
>>>
>>> W tym wypadku wydaje się, że powinno się udać ominąć tą ciężarówkę, prawie
>>> na pewno dałoby się wbić po lewej między nią a barierkę, a być może też
>>> ominąć z prawej. Ale trudno powiedzieć jak tam było ślisko.
>>
>> Widać rozgarniał śnieg więc ślisko, gość hamował do końca.
>> Jak jest ślisko to ABS nie pomaga i jedzie się prosto na skręconych
>> kołach. Musiał by odpuścić hamulec. Ale odruch kazał mu co innego...
>
> Pproto na zablokowanych kołach to się jedzie bez ABS.
> Z ABS jakoś tam auto skręca - wiadomo że priorytetem jest hamowanie, ale
> jednak jakaś tam drobna korekta kierunku jest możliwa.
> Tu dodatkowo auto wyposażone na pewno w ESP gdzie takie manewry wychodzą
> już naprawdę wydajnie - oczywiście na tyle na ile pozwoli przyczepność.
No nie wiem, mam w Avensis niby ABS + VSC (i TRC ale to przy ruszaniu
tylko) i to działa dopóki nie hamuję. Czuję jak potrafi tylko jednym
kołem przyhamować aby ustawić auto aby jechało gdzie skręcam. Jak za
ostro jadę i nie do końca daje rady to piszczy mi jeszcze.
Podczas hamowania na śliskim śniegu/błocie śniegowym to już właściwie
inna bajka i tylko ABS czuć. Jak chcę koniecznie skręcić to jednak muszę
puścić hamulec a najlepiej ręcznym się wspomóc delikatnie, skręcić lekko
autem i potem gazem delikatnie wyprowadzać.
Z pedałem hamulca w podłodze niewiele mogę zrobić. Coś próbuje skręcać,
ale...
--
Irokez
Następne wpisy z tego wątku
- 29.01.16 22:55 Tomasz Pyra
- 29.01.16 23:18 Irokez
- 30.01.16 06:57 Shrek
- 30.01.16 16:18 Marcin Kiciński
- 30.01.16 16:30 Mateusz Bogusz
- 30.01.16 19:33 p...@g...com
- 31.01.16 19:10 Irokez
- 31.01.16 23:46 Przemyslaw P.
- 01.02.16 13:30 Mateusz Bogusz
- 01.02.16 22:42 Irokez
- 02.02.16 12:23 Mirek Ptak
- 04.02.16 06:29 WildS
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=