  • Data: 2016-01-31 19:10:49
    Temat: Re: lubie zap*
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-30 o 16:30, Mateusz Bogusz pisze:

    > Hmm, a ja właśnie przed zimą zakupiłem MS Plus 77. Mam się czym martwić?

    A co, nie jeździsz na nich?
    Nie jeździłeś nigdy na zimowych żeby wyrobić sobie opinię?
    Może 77 poprawili, ale 66 to do palenia na protestach zimą tylko się
    nadają, bo jazda to koszmar.
    Na przyszły sezon chyba się przeproszę z Savą a Uniroyal MS plus 66
    zutylizuję mimo całkiem sporego bieżnika. Życie własne cenię wyżej.

    --
    Irokez