  • Data: 2012-03-15 22:45:11
    Temat: Re: loteria
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "z" napisał:

    > To jest świadome działanie w celu niekorzystnego rozporządzenia mieniem,
    > wyzyskania błędu itd.

    No to pozostaje tylko zdziwienie, że taki znakomity prawnik jak ty jeszcze
    nikogo nie POSADZIŁ. A może tylko wrodzona skromność nie pozwala ci
    przysnać, ilu tzw. konsultantów posłałeś już za kratki? Bo wg twojej
    wykładni wyłudzenia każda wizyta w banku czy nawet na stacji benzynowej
    ("płyn do spryskiwaczy?") powinna dostarczyć ci okazji do poziobrowania.

    > Dziwię się że znajdują się ludzie którzy w takie bajki wierzą, ale jeszcze
    > bardziej się dziwię tym co nie widzą w takim procederze nic złego.

    Widzę dużo złego, ale nie widzę w tym konkretnym przypadku podstaw, żeby
    kogoś POSADZIĆ. Organizator tej loteryjki nie napisał, że prezes już niesie
    kluczyki od Mercedesa, wystarczy tylko jeszcze jeden SMS. Obiecuje tylko
    "BARDZO dobra wiadomosc!". Nie trzeba kończyć fakultetów, żeby znać
    powiedzenie o kocie w worku. No i nie jest też tak, że trzeba wysłać
    cokolwiek, żeby do tej loteryjki nie przystępować. Wystarczy zignorować, tak
    jak większość reklam i ofert, wciskanych na każdym kroku. Ale zawsze
    znajdzie się jakiś jeleń, który *świadomie* wyśle owe TAK a potem wyżala się
    w Internecie, że prezes mu tych kluczyków nie doniósł i ziobruje do
    upadłego.

    > Nie trzeba kończyć fakultetów żeby podstawy podstaw rozumieć.

    Ale wypadało by skończyć konkretny fakultet, żeby zacząć SADZAĆ..

    Tak, wiem, Dzierżyński też nie miał konkretnego fakultetu.

    > PS. Tak wiem... Teraz taka moda żeby lichwiarza nazywać
    > inwestorem-finansistą, złodziejstwo działalnością gospodarczą a kłamstwo w
    > żywe oczy uprawianiem polityki. :-(

    A to swoją drogą.

    JoteR
    .