  • 1. Data: 2011-08-14 08:12:25
    Temat: loteria
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    sms otrzymalem:

    "UWAGA! prosze wyslac TAK na 60418 (oplata jak za zw.sms)i poczekac na
    BARDZO dobra wiadomosc! reg.smsnatak.pl"

    A w tym regulaminie
    "15.Uczestnik może przystąpić w ramach udziału w Loterii do Klubu TAK
    wysyłając wiadomość SMS o treści:
    -TAK lub START TAK lub OK lub START OK w sieci T-Mobile, Plus
    -START TAK lub START OK w sieci Orange
    pod numer 60418 (cena SMS zgodna z taryfą danego operatora). Uczestnik,
    który przystąpi do Klubu TAK, będzie otrzymywał od Organizatora codziennie,
    od dnia przystąpienia do Klubu TAK do dnia rezygnacji lub zakończenia
    Loterii, jedną wiadomość SMS dziennie, której koszt w kwocie 4,00 PLN.
    netto + VAT ponosi Uczestnik. Przystąpienie do klubu możliwe jest jedynie w
    sieciach Orange, Plus i T-Mobile. Klub TAK nie jest dostępny dla abonentów
    sieci PLAY. "

    Kolejny kandydat do UKE, i jak widac - pazernosc operatorow jest jednakowa.
    No prawie :-)

    J.

  • 2. Data: 2011-08-14 10:18:41
    Temat: Re: loteria
    Od: "prg" <b...@b...pl>

    > Kolejny kandydat do UKE, i jak widac - pazernosc operatorow jest jednakowa.
    > No prawie :-)

    nie rozumiem, dlaczego nie chcesz nalezec do elitarnego klubu TAK!
    i jeszcze piszesz o UKE, nie niszcz takich fajnych inicjatyw!

  • 3. Data: 2011-08-14 11:00:07
    Od: Florian <e...@g...pl>

    Ale o co chodzi?
    Jest regulamin, jest pkt 15, jest cennik?

    Jak weźmiesz kredyt (o przepraszam - pożyczkę) w Providencie to będziesz
    się skarżył?

    W dzisiejszych czasach trzeba patrzeć/czytać w co się wchodzi, a
    najlepiej mieć postawę na "nie".

    Z założenia zawsze mówię "nie". Nie odrzucam oferty ale na dzień dobry
    mówię "nie", a następnie czytam w domu na spokojnie regulamin,
    przeszukuję google czy strony programów.

    A swoją drogą to tylko 4zł netto. Dobrze, że nie więcej :)

    --
    Florian

  • 4. Data: 2011-08-14 11:58:52
    Od: Swierszcz <n...@w...pl>

    W dniu 2011-08-14 13:00, Florian pisze:
    > Ale o co chodzi?
    > Jest regulamin, jest pkt 15, jest cennik?
    >
    > Jak weźmiesz kredyt (o przepraszam - pożyczkę) w Providencie to będziesz
    > się skarżył?

    nie kazdy ma dostep do internetu zeby przeczytac regulamin. W
    providencie umowe masz chyba przed nosem.

  • 5. Data: 2011-08-15 08:35:26
    Od: "dremka" <d...@z...gazeta.pl>

    J.F. napisal:

    > sms otrzymalem:
    >
    > "UWAGA! prosze wyslac TAK na 60418 (oplata jak za zw.sms)i poczekac na
    > BARDZO dobra wiadomosc! reg.smsnatak.pl"

    W niektorych loteriach, np. cos polsatowskiego, NIE mozna wyslac tylko
    listem i to papierowym, a przynajmniej nic nie moglem znalezc o
    elektronicznym wypisaniu sie z "tego czegos". Tzw. system caly czas neka a
    to telefonami, a to smsami o kolejnych konkursach. Chocby dlatego - nie
    warto...

    --
    dremka

  • 6. Data: 2011-08-15 12:27:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 Aug 2011 13:58:52 +0200, Swierszcz napisał(a):

    > nie kazdy ma dostep do internetu zeby przeczytac regulamin. W
    > providencie umowe masz chyba przed nosem.

    A w tej umowie ma byc wyraznie podana rzeczywista stopa oprocentowania.

    J.

  • 7. Data: 2011-08-15 12:29:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 Aug 2011 12:18:41 +0200, prg napisał(a):

    > nie rozumiem, dlaczego nie chcesz nalezec do elitarnego klubu TAK!
    > i jeszcze piszesz o UKE, nie niszcz takich fajnych inicjatyw!

    Alez nie mam nic przeciwko, tylko niech w sms bedzie pisalo
    "zapisz sie do elitarnego klubu TAK. Koszt uczestnictwa - elity o
    pieniadzach nie rozmawiaja". A nie "bardzo dobra wiadomosc".

    J.

  • 8. Data: 2012-03-15 09:24:44
    Od: 3...@w...pl <3...@w...pl>

    lekarstwo- sms na numer 60418 o treści STOP TAK
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

  • 9. Data: 2012-03-15 10:39:52
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2011-08-15 14:27, J.F. pisze:

    > A w tej umowie ma byc wyraznie podana rzeczywista stopa oprocentowania.

    I ta analogia jest wystarczająca żeby organizatora-wyłudzacza POSADZIĆ.
    Nie rozumiem dlaczego jeszcze żaden nie siedzi. Te drobne hieny
    cfaniaczki może by się rozejrzały za innym rodzajem "działalności"

  • 10. Data: 2012-03-15 18:05:36
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "z" napisał:

    > I ta analogia jest wystarczająca żeby organizatora-wyłudzacza POSADZIĆ.
    > Nie rozumiem dlaczego jeszcze żaden nie siedzi.

    Ale skąd ten aj-waj? Przecież w tym przypadku trzeba *świadomie* przystąpić
    do tej loteryjki, w odróżnieniu od poprzednich rozbojów w biały dzień.

    JoteR