  • 11. Data: 2010-08-09 11:58:16
    Temat: Re: logan mcv
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> napisał w wiadomości news:

    > Moj Opel Rekord 2.3 TD kombi z 1984 roku wazyl bodajze okolo 1400 kg

    Ale Audi 80 to nie był kolubryniasty Opel Rekord, tylko maleństwo niewiele
    większe od ówczesnego Golfa.

  • 12. Data: 2010-08-09 13:51:13
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Ale Audi 80 to nie był kolubryniasty Opel Rekord, tylko maleństwo
    > niewiele większe od ówczesnego Golfa.

    Ale to nie zmienia faktu, ze moja zona, ktora raczej do silaczy nie nalezy,
    dawala sobie spokojnie rade z Rekordem bez wspomagania kierownicy.

    --
    Axel

  • 13. Data: 2010-08-09 13:56:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Ale to nie zmienia faktu, ze moja zona, ktora raczej do silaczy nie
    > nalezy, dawala sobie spokojnie rade z Rekordem bez wspomagania kierownicy.

    A jeździła wcześniej autem ze wspomaganiem?
    Bo kiedyś to sobie ludzie dawali jakoś radę nawet bez klimy, potrafili
    jechać maluchem na wczasy do Bułgarii.
    Teraz chyba ludzie w "ręcach siły mniej majom". ;-)

  • 14. Data: 2010-08-09 14:02:49
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "mariuszmo" <t...@s...pl> napisał w wiadomości
    > a co jak ten samochód będzie miała poprowadzić od czasu do czasu kobieta?
    > już widzę jak łatwo bedzie na parkingu

    To nie skręca kół w miejscu, tylko w czasie powolnej jazdy
    Cale lata tak baby jeździły muzealnymi dziś zabytkami
    Obojętnie czy to Polonez, czy Żuk
    Da radę i Loganem

  • 15. Data: 2010-08-09 15:17:21
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    > A jeździła wcześniej autem ze wspomaganiem?

    Jezdzila.

    > Bo kiedyś to sobie ludzie dawali jakoś radę nawet bez klimy, potrafili
    > jechać maluchem na wczasy do Bułgarii.

    A to zupelnie inna sprawa.

    > Teraz chyba ludzie w "ręcach siły mniej majom". ;-)

    No chyba tak, bo zeby tak od razu plakac, ze nie rady na parkingu...
    Swoja droga, to wspomaganie, ktore mialem w poprzedniej Vectrze, to
    nazwalbym "utrudnianiem"...

    --
    Axel

  • 16. Data: 2010-08-09 15:23:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No chyba tak, bo zeby tak od razu plakac, ze nie rady na parkingu...

    Moja też płacze jak ma Punciakiem do pracy jechać, właśnie przez brak
    wspomagania.
    Sam jak mam nim manewrować na jej parkingu, to szlag mnie trafia.
    Nie dość że ciężko jak cholera się kręci w miejscu, to jeszcze ta ilość
    obrotów kółkiem od deski do deski, przez to czucie auta praktycznie nie
    istnieje.

  • 17. Data: 2010-08-09 15:48:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał
> [...]
    > Nie dość że ciężko jak cholera się kręci w miejscu, to jeszcze ta
    > ilość obrotów kółkiem od deski do deski, przez to czucie auta

    No coz, mialem kilka aut bez wspomagania, na parkingu owszem - bylo
    ciezko, ale na drodze ? Jak kazde inne. Kierownica moze troche
    wieksza.

    Za to jak sie skonczylo rundke kartingu i znow wsiadlo do wlasnego
    auta .. jak ta kierownica leciutenko chodzi :-)

    J.

  • 18. Data: 2010-08-10 08:25:14
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > news:i3n3kd$4ok$1@node1.news.atman.pl... >Użytkownik "mariuszmo"
    > <t...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Przecież wyraźnie pisał, że chodzi o sensownie wyposażone.
    > Do Twojego zapomnieli silnika włożyć.

    Nie przesadzasz aby?
    Prawie 90 kucy w tym loganie pozwoli mu się rozbujać do 160-170
    spokojnie.
    A że to ośmiozaworowy, to i przy próbach elastyczności może przegonić
    tego twojego ceeda...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 19. Data: 2010-08-10 09:23:50
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > spokojnie.
    > A że to ośmiozaworowy, to i przy próbach elastyczności może przegonić

    Nie wiem jak elastyczność ale te spokojnie 170 to stawiam, że przy dźwięku
    wyjącego o zmiłowanie silnika :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 20. Data: 2010-08-10 10:15:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie przesadzasz aby?
    > Prawie 90 kucy w tym loganie pozwoli mu się rozbujać do 160-170
    > spokojnie.

    No właśnie.
    Zwłaszcza jak pusty, a co będzie jak go wypakujesz?
    Widziałeś kiedyś gabaryty Logana MCV?

    > A że to ośmiozaworowy, to i przy próbach elastyczności może przegonić
    > tego twojego ceeda...

    Taaa, na pewno.