  • Data: 2012-07-29 12:27:58
    Temat: Re: lobby oponiarskie dziala
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl>

    > O czym Ty do mnie rozmawiasz? Wszyscy legalnie zarabiający płacimy na
    > szpitale i po równo "zrzucamy" się na leczenie każdego z nas. Nie istotne
    > czy ktoś ma grypę, złamaną nogę, czy raka. Skoro nie istotne w jaki sposób
    > doszło do urazu/zachorowania, to - jeśli to możliwe - Państwo _nakazuje
    > wszystkim_ pewne czynności, w tym przypadku zapłacimy za oponki,
    > niezależnie czy ktoś jeździ 10 tyś zimą czy 20 km. PAństwo na tym
    > oszczędzi na koszach leczenia. przynajmniej ktoś taki operat wykonał, z
    > którego te oszczędności wynikają.

    Weź się puknij. Większość szkód stłuczkowych nie niesie żadnych urazów
    zdrowotnych tylko szkody w mieniu których likwidowanie jest opodatkowane w
    stosunku do obrotu, czyli z którego wynika zysk państwa a nie szkoda, więc
    przymuszanie użytkujących pojazdy służy rządzeniu, byśmy się tutaj pobili o
    te pieprzone opony a nie by nam było z tego lepiej, bo jak ja będę opon
    potrzebował to je założę, że ktoś nie założy to prawda, ale to należy
    klaksonu użyć a nie zawracać głowy.