  • Data: 2015-05-10 19:28:36
    Temat: Re: lobby dilerów znów atakuje
    Od: "Endriu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czyli wymiękłeś keyboard warriorze :)

    Spokojnie. Ja rozumię że są WAS milony i każde chce do partyjnego żłobu i jedyne co
    potraficie to wysługiwac sie innym z czwartego pokolenia. Ale czas wyprzedaży się
    kończy, bo nie ma już za bardzo co sprzedawać. Ja ci mówę Masti nie tędy droga.
    Rezerewy NBP to 300 mld PLN. Dług Publiczny to 1,1 bln PLN. Przeżarliście kurwy już
    wszystko:

    Wyprzedano już 97% polskiego majątku - po 25 latach Polacy zostali dziadami bez
    pieniędzy na walizkach
    https://marucha.wordpress.com/2015/05/08/wyprzedano-
    juz-97-polskiego-majatku-po-25-latach-polacy-zostali
    -dziadami-bez-pieniedzy-na-walizkach/

    .... a 8mln ludzi młodego pokolenia jest już za granicą. Nie tędy droga Masti unijno-
    platformerski naganiaczu nie tędy .....

    Endriu