  • 11. Data: 2012-09-10 14:38:23
    Temat: Re: linka z blokada?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-09-10, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Louis nr 10001718

    O i fajnie. Dzieki.

    Jakby ktos szukal to w PL:
    http://www.moto-akcesoria.pl/linka-stalowa-na-kask-3
    6cm,p,54202

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2012-09-10 18:51:04
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <t...@r...pl> napisał w wiadomości grup

    > A nie boicie sie, ze ktos Wam nasika do tych kaskow? Powaznie pytam.

    nasikał Ci kiedyś ktoś do tego kasku ?!? Też poważnie pytam :)

    Roger

  • 13. Data: 2012-09-10 21:26:49
    Od: zefir <z...@s...pl>

    W dniu 2012-09-10 14:38, AZ pisze:

    > O i fajnie. Dzieki.
    >
    > Jakby ktos szukal to w PL:
    > http://www.moto-akcesoria.pl/linka-stalowa-na-kask-3
    6cm,p,54202

    Idź do Castoramy albo innego Leroy Merlin, kup sobie linkę powlekaną na
    metry, tulejki do zaciskania, a za zaoszczędzone dwie dychy nakup sobie
    piwa, czy coś.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 14. Data: 2012-09-10 21:28:22
    Od: zefir <z...@s...pl>

    W dniu 2012-09-10 21:26, zefir pisze:

    6cm,p,54202

    > Idź do Castoramy albo innego Leroy Merlin, kup sobie linkę powlekaną na
    > metry, tulejki do zaciskania, a za zaoszczędzone dwie dychy nakup sobie
    > piwa, czy coś.

    A. Piszę z news.atman.pl, działa bardzo dobrze, jakby ktoś szukał
    działającego serwera newsów.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 15. Data: 2012-09-10 21:47:04
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-09-10 21:26, zefir pisze:
    > Idź do Castoramy albo innego Leroy Merlin, kup sobie linkę powlekaną na
    > metry, tulejki do zaciskania, a za zaoszczędzone dwie dychy nakup sobie
    > piwa, czy coś.

    przekonales mnie.
    tym piwem.
    co to sa "tulejki do zaciskania"?

    --
    sowa czyHa

  • 16. Data: 2012-09-10 21:48:52
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-09-10 13:14, AZ pisze:> On 2012-09-10, Kuczu
    <q...@g...com> wrote:

> [...]
    kolko
    > to i trzeba sie troche nagimnastykowac zeby go przypiac.

    a walcie sie oba dwa...
    w C3 nie ma uszka ani koeczka stalowego ni plastikowego.
    mimo, ze honda posiada miejsce do takowego.
    pozatym mysle nie tylko o kasku :P

    --
    sowa czyHa

  • 17. Data: 2012-09-10 21:52:15
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-09-10 12:40, Roger from Cracow pisze:
    > wystarczy odrobinę pomyśleć... i pójść chociażby do sklepu rowerowego,
    > decathlona czy innego dużego sklepu sportowego. Zapięcia rowerowe
    > giętkie od 10zł

    milo. z tym mysleniem.
    ale rowerowe sa bardziej ... jak by to... objetosciowo wiekssze.
    poza tym ja potzrbuje min. 100cm zeby rece i nogi mialo.

    --
    sowa czyHa

  • 18. Data: 2012-09-10 22:05:04
    Od: zefir <z...@s...pl>

    W dniu 2012-09-10 21:47, sowa pisze:

    > przekonales mnie.
    > tym piwem.

    Nie mieszaj z whisky, bo będziesz cierpiał. Wiem co mówię.

    > co to sa "tulejki do zaciskania"?

    http://antyptak.sklep.firleye.pl/akcesoria-montazowe
    -4/tulejki-do-linki-2mm.html

    --
    pzdr.
    zefir

  • 19. Data: 2012-09-10 22:06:55
    Od: zefir <z...@s...pl>

    W dniu 2012-09-10 21:48, sowa pisze:

    > kolko
    > >

    > a walcie sie oba dwa...
    > w C3 nie ma uszka ani koeczka stalowego ni plastikowego.
    > mimo, ze honda posiada miejsce do takowego.
    > pozatym mysle nie tylko o kasku :P

    Rusz łepetyną, możesz dłuższą linkę przewlec przez uchyloną szybkę za
    szczękę.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 20. Data: 2012-09-10 22:46:58
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-09-10 22:06, zefir pisze:

    > Rusz łepetyną, możesz dłuższą linkę przewlec przez uchyloną szybkę za
    > szczękę.

    totez wlasnie zapytowywuje czy sie kalkuluje.
    bo motocyklowe stricte za chore pieniadze sa.
    a rowerowe grube i krotkie.

    --
    sowa czyHa