  • 21. Data: 2012-09-11 09:43:15
    Temat: Re: linka z blokada?
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Roger from Cracow napisał(a):
    > nasikał Ci kiedyś ktoś do tego kasku ?!?

    W zyciu kasku nie zostawilem, nawet na bankomacie. Ale pierwsze co bym
    zrobil jakbym zobaczyl kask przypiety do motocykla, to bym nasikal do
    niego. Jakbym bym psem oczywiscie.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 22. Data: 2012-09-11 10:51:37
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    > zrobil jakbym zobaczyl kask przypiety do motocykla, to bym nasikal do
    > niego. Jakbym bym psem oczywiscie.

    taki kask to nie charlej, zeby na niego czlowiek sikal. Nie? ;)

    pozdr
    newrom i psychika skrzywiona przez krakuf.
    --
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 23. Data: 2012-09-12 20:13:17
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "sowa" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:k2k1td$6c4$1@adenine.netfront.net...
    > witam,
    > rozgladam sie za gietka linka z klodka/blokada
    > co by mozna np. kas, kurtke przypiac do moto.
    > cos, gdzies?

    Odpowiedzi użyteczne, pojechane i cenowo korzystne już były.
    To teraz coś na bogato:

    http://pacsafe.com/products

    Featuring patented smart eXomesh(R) cage system, the Pacsafe is an
    adjustable high-tensile stainless steel locking device, designed to
    cover and protect a variety of bags and packs from tampering,
    pilfering and theft.

    Do kupienia również w PL.
    Taki ficzer na sam kask nazywa się Lidsafe.

    --
    Jasio
    vfr vfr etz

  • 24. Data: 2012-09-13 15:02:02
    Od: Atlobek <a...@d...pl>

    http://moto.allegro.pl/ShowItem2.php?item=2568279676
    &ars_source=ars&ars_socket_id=7&ars_rule_id=44

    moze cos takiego, ale ja bym sie bal ze mi to jednak przetna albo
    conajmniej ukradna szybe

    pzdr
    Atlobek

  • 25. Data: 2012-09-20 20:00:19
    Od: "All" <t...@t...net>

    "sowa" w wiadomości news:k2lg3m$1blc$1@adenine.netfront.net...

    > przekonales mnie.
    > tym piwem.
    > co to sa "tulejki do zaciskania"?

    Stary wątek, ale ja dopiero z trasy i zaległosci odrabiam, wiec tu sie
    Sowie co czyHa dopiszę ;).

    Mam takich linek na swojej Klarze na pęczki ;).

    Pierwsza jest zamknietą pętlą fi 2,5mm obejmującą od spodu "bagaznik"
    z uchwytem kufra. Małą kłódeczką dopinam do niej kask, gdy jest potrzeba.

    Druga i trzecia jest wyposażona w pętle na końcach, zrobione po domowemu,
    bez "tulejek do zaciskania". Bierzesz po prostu linkę stalową w koszulce
    (dowolna długość i srednica - ja mam 1,5m fi 4 do zabezpieczania tankbaga
    i 2,5m fi 6mm na kurtkę a nawet komplet ciuchów), i końcówki mocujesz
    owijając je miedzianym drutem fi 1mm. Na koniec wpuszczasz w to mocowanie
    klej typu distal a po zaschnięciu owijasz taśmą. Na takiej lince można ciagnąć
    samolot po gdańskim lotnisku...
    Linka 6 mm ma już sporej wielkości "oka" więc spina się ją tradycyjnym
    zabezpieczeniem rowerowo-motocyklowym. W sumie - na wyprawach
    rzecz niezbędna...

    > sowa czyHa

    All
    KLE pincet.