  • Data: 2010-11-02 08:47:36
    Temat: Re: likwidacja autka przy szkodzie calkowitej
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 01 Nov 2010 23:32:59 +0100, adaster wrote:
    >To nie jest takie proste, bo jest luka prawna w przepisach o OC.
    >Poniewaz samochod nalezal do mnie to i wrak stanowi moja wlasnosc.
    >Nie ma przepisu o obowiazku ubezpieczyciela przejecia wraku w zamian za
    >wyplate pelnego odszkodowania, co de facto prowadzi do sytuacji, ze
    >poszkodowany jest absorbowany likwidacja szkody,

    Zaraz tam absorbowany. Normalnie wystarczylby jeden telefon,
    u nas pewnie dwa telefony, pismo odwolawcze, trzeci telefon.
    No ale pisma nie wliczamy, bo to nawet sad podobnie dziala :-)

    Chyba ze ich kiedys ktos zalatwi - oglosi aukcje na allegro czy w
    gazecie, a potem stwierdzi ze takie oferty byly, sprzedal za
    najdrozsza. Nikt mu nie wskazal innej drogi.
    A ze termin byl 4 dni .. to zeby nie obciazac za dlugim kosztem
    wynajecia auta zastepczego :-)
    Albo oprze sie na slowie "kasacja" i wezwie uprawniona firme i
    dostanie 200zl.

    >Jesli szkoda calkowita to czlowiek powinien dostac od reki
    >cala wartosc rynkowa, a TU powinno sie bujac z cala reszta, jak sprzedaz
    >wraku lub zlomowanie ...

    Niektorym by nie odpowiadalo ze im zabieraja ich swieta wlasnosc :-)

    J.