  • Data: 2010-11-02 12:20:59
    Temat: Re: likwidacja autka przy szkodzie calkowitej
    Od: choczsz <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Lis, 14:33, Daniel Kubiak <d...@i...onet.pl>
    wrote:
    > W dniu 01.11.2010 14:06, Wiesiaczek pisze:

    > Bardzo często ubezpieczyciele wystawiają wraki na swoich zamkniętych
    > aukcjach. W moim przypadku wrak wyceniono na pewną kwotę, którą
    > zwycięzca aukcji zapłacił. Resztę dopłacił ubezpieczyciel.

    W moim przypadku (chyba 5 czy 6 lat temu): szkoda calkowita z OC
    sprawcy PZU,
    1) Wycenili wartosc auta przed wypadkiem na 3800zl (kupilem go za 4000
    wiec tego sie nie czepialem)
    2) Wycenili wartosc wraka na 2100zl (czym rozbawili mnie do rozpuku,
    stawialem ze wrak jest wart tyle co nic)
    3) Wyplacili 1900 zl roznicy + 100zl za holowanie na podstawie
    faktury.

    Oczywiscie zakwestionowalem punkt drugi jako niesmieszny zart, dopiero
    wowczas wystawili go na wewnetrzna aukcje gdzie sprzedal sie za
    zlotych 400 (slownie 400), po czym faktycznie przyjechal kupiec, kupil
    go za 400, a PZU przelalo brakujace 1700 zl.

    W moim przypadku napisanie 1 odwolania a nienapisanie to 1700zl czyli
    2/5 wartosci auta.
    Moze nie duze pieniadze bo i autko bylo stare, ale mysle ze przy
    wartosciowszych pojazdach moga zdarzyc sie podobne proporcje, wiec tym
    bardziej jest o co 'zawalczyc'.