  • Data: 2010-11-01 14:06:18
    Temat: Re: likwidacja autka przy szkodzie calkowitej
    Od: "Wiesiaczek" <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "adaster" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:iam6ud$nhr$1@node1.news.atman.pl...
    > Ubezpieczyciel z oc sprawcy nakazuje mi, zebym na wlasna reke sprzedal
    > wrak z czego ich zdaniem uzyskam okolo 45% wartosci pojazdu przed szkoda.
    > Moze ktos z Was cwiczyl juz ta procedure na sobie i moglby napisac jak to
    > sie prawidlowo robi i co w przypadku, gdy nie uda sie uzyskac kwoty na
    > jaka ubezpieczyciel wycenia wrak. [...]

    Więcej pozytywnego myślenia :)
    Ja ćwiczyłem dwa razy i nigdy nie miałem problemu.
    Za pierwszym razem firma zajmująca się transportem wraku zaproponowała
    odkupienie za sumę jaka została podana przez ubezpieczyciela. Sprzedałem bez
    problemu i całość odszkodowania zgadzała się z sumą ubezpieczenia.

    Za drugim razem firma ubezpieczeniowa zaproponowała wprost odkupienie wraku
    przez firmę z ubezpieczycielem współpracującą (!).
    Przyjechali, zabrali, zapłacili gotówką. Resztę kasy zapłacił ubezpieczyciel
    przelewem.

    Podsumowując, z moich doświadczeń wynika,że wycena jest zrobiona rzetelnie i
    wrak można sprzedać bez problemów za taką sumę, jak wycenił rzeczoznawca.
    Inna rzecz, gdy sprzedający zacznie kręcić i kombinować, jak by tu jeszcze
    wyrwać parę groszy.

    W tym jednak wypadku sprawa jest prosta: wystawić wrak do sprzedaży na
    jakimś portalu z ogłoszeniami lub na allegro i powołując się na wycenę
    rzeczoznawcy żądać takiej właśnie ceny.

    --
    Pozdrawiam - Wiesiaczek

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: