  • Data: 2010-12-28 20:37:12
    Temat: Re: licznik pradu
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Finke napisał:
    > Całe opracowanie można przeczytać tutaj:
    >
    > http://www.doria.fi/bitstream/handle/10024/39685/isb
    n9789522145888.pdf?sequence=1

    No nie wiem, jakoś nie wierzę w ten tekst. Wyszłoby na to, że Francuzi,
    to durnie, produkujący tani "atomowy" prąd, bo nie wiedzą, że tak
    naprawdę jest drogi. Niestety, mam wrażenie że to jest napisane pod
    konkretne zamówienie a nie dlatego, że tak jest naprawdę. Większość
    czytających i tak nie zweryfikuje a potem się można podeprzeć tak
    napisanym tekstem, jako argumentem przy lobbowaniu przeciw atomówkom.
    Ekolodzy już nie raz rozpętywali nagonkę a potem okazało się, że łgali w
    żywe oczy. Np. szybkie stopienie himalajskich lodowców.
    Maciek