  • Data: 2015-09-29 12:04:53
    Temat: Re: leżący SSD na półce
    Od: szemrany <s...@o...off> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 29 Sep 2015 08:36:36 +0200, Robert Winkler wrote:

    > Masz w pracującym laptopie dysk SSD
    > do którego nie jest podpięte zasilanie?
    > Jeśli tak, to stracisz z niego dane po pewnym czasie,
    > ale jeśli dysk jest podpięty do zasilania,
    > to jego elektronika będzie dbała o to aby tych danych nie stracić.

    No zaraz... w wątku tym pada stwierdzenie, że odświeżenie komórki następuje
    przy jej zapisie, zaś samo posiadanie napięcia niczego nie odświeża. Stąd
    moje pytanie. Jeśli mam dysk podłączony do napięcia i nie zapisuje go non
    stop duża ilością danych, a laptop jest ciepły/gorący to komórki tracą
    swoje dane. Tak to na chłopski rozum wygląda.

    --
    howgh
    szemrany