  • 1. Data: 2010-11-01 21:51:46
    Temat: [lekko OT] jak prac fotelik samochodowy
    Od: badzio <b...@g...com>

    Witam,

    lekkie OT ale mimo wszystko to chyba najlepsza grupa zeby sie o to
    wypytac :)
    Jak mozna prac obicie/tapicerke fotelika samochodowego? Tylko recznie
    czy tez pralka automatyczna i wirowanie sa dopuszczalne?
    Jesli to istotne, to chodzi o fotelik Chicco Key 1.
    Instrukcja obslugi gdzies zaginela, na stronie chicco jest tylko
    informacja ze 'mozna prac obicie' i tyle. Ktos uzywal pralki
    automatycznej w tym celu? Obicie sie nie zniszczylo?

  • 2. Data: 2010-11-01 22:13:05
    Temat: Re: [lekko OT] jak prac fotelik samochodowy
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-11-01 21:51, badzio pisze:

    > Jak mozna prac obicie/tapicerke fotelika samochodowego? Tylko recznie
    > czy tez pralka automatyczna i wirowanie sa dopuszczalne?

    Mamy ten sam fotelik.
    Pranie w 30C i 600rpm obroty wirowania.

    > Ktos uzywal pralki
    > automatycznej w tym celu? Obicie sie nie zniszczylo?

    Nie

  • 3. Data: 2010-11-01 23:57:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 01 Nov 2010 13:51:46 -0700 osobnik zwany badzio
    wystukał:

    > Jak mozna prac obicie/tapicerke fotelika samochodowego?

    ale po co?
    albo moje dzieci nie rzygały, albo nie było po co fotelików prać

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2010-11-02 08:09:45
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 01.11.2010 21:51, badzio pisze:
> [...]
    > informacja ze 'mozna prac obicie' i tyle. Ktos uzywal pralki
    > automatycznej w tym celu? Obicie sie nie zniszczylo?

    spoko wrzucaj do pralki, nic się nie dzieje.

  • 5. Data: 2010-11-02 08:20:52
    Temat: Re: jak prac fotelik samochodowy
    Od: choczsz <z...@j...pl>

    On 1 Lis, 21:51, badzio <b...@g...com> wrote:

    > Jesli to istotne, to chodzi o fotelik Chicco Key 1.

    mam taki i pralem taki (znaczy same szmatki i paski zdjete z fotelika,
    nie caly fotelik)

    > Ktos uzywal pralki automatycznej w tym celu?

    Tak. Delikatny program, niska temperatura, proszek do koloru. Paski w
    worku do prania.

    > Obicie sie nie zniszczylo?

    Nic sie nie zniszczylo i wszystko sie wypralo.

  • 6. Data: 2010-11-02 08:27:29
    Od: choczsz <z...@j...pl>

    On 1 Lis, 23:57, masti <g...@t...hell> wrote:

    > ale po co?

    Bo na przyklad jest zarzygany i smierdzi? Albo zabrudzony? To chyba
    nie jest jakas nieslychana sytuacja, zeby zadawac tak glupie pytanie?

  • 7. Data: 2010-11-02 08:43:10
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > czy tez pralka automatyczna i wirowanie sa dopuszczalne?
    > Jesli to istotne, to chodzi o fotelik Chicco Key 1.
    Ja a wlasciwie pralka :-) prala juz kilkakrotnie obicie z w/w fotelika
    w tem 40st z wirowaniem, zreszta podobnie jak i obicie wozka chicco trio
    enjoy i nigdy nie bylo problemu a tapicerka jak nowa do tej pory.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde