  • Data: 2011-04-12 00:24:07
    Temat: Re: [lekko OT] Zestaw 2 srubokretow do domu
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "topek" <t...@p...pl-zamien-0-na-o>
    napisał w wiadomości news:4d974c34$1@news.home.net.pl...
    > Witam,
    > co mam w domu przykrecic jakas poluzowana srubke to wkurzam sie strasznie,
    > ze nie mam pod reka jakiegos fajnego srubokreta.
    > W piwnicy mam jakies (dziadowskie) narzedzia ale komu by sie chcialo isc.
    > Chcialbym taki mini set srubokretow najlepiej dwustronny (taki, ze wysuwam
    > z jednej strony jest plaski, z drugiej krzyzak)
    > I najlpiej 2 wielkosci takich srubokretow.
    > Maly, do precyzyjniejszej pracy i wiekszy do wiekszych srubek.
    >
    > Fajne jakby dalo sie to zrobic przy pomocy 2 srubokretow a nie czterech.
    >
    > Albo jakis fajny secik w estetycznym pudelku.

> [...]

    Może Stanley, np. w takim zestawie:

    http://allegro.pl/wkretaki-stanley-zestaw-8-szt-wkre
    takow-srubokrety-i1535318267.html

    Jeszcze musiałbyś dokupić ze 3 rozmiary do krzyżaków Pozidrive i miałbyś
    komplet.

    Używam podobnych wkrętaków i dają radę, po 10 latach półprofesjonalnego
    uzywania ukruszył mi się jeden z gwiazdkowych.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba