  • Data: 2010-06-28 08:41:45
    Temat: Re: lekki teren i szosa
    Od: n...@s...com szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 28 Jun 2010 10:09:21 +0200, "Karambol" <k...@g...pl>
    wrote:

    >XT, Dominator i inne takie niby enduro to nie sa motocykle do zadnego
    >terenu.

    Czytales jakie zalozenia ma pytajnik czy tez slowo 'teren' Cie
    oslepilo i juz nic innego nie chciales czytac ?

    > Nie o uczucia tu chodzi i o zlosliwosci, po prostu te motocykle sa
    >gowno warte.

    I jamacha kupa, gdy kierownik dupa.
    Bez zlosliwosci. Braki techniczne musza byc uzupelnione dobrym
    sprzetem.

    > Ja rozumiem, ze Wam sie wydaje, ze wszelkie rozumy pojedliscie
    >ale ja jestem praktykiem, nie teoretykiem. Jezdze przede wszystkim w
    >terenie, a nie przede wszystkim na szosie.

    I jestes wyznawca katema, oraz nie interesuje Cie czego pytajnik
    potrzebuje. Przeciez musi jezdzic przede wszystkim w terenie. jak Ty.

    >Jesli XT jest spoko to prosze bardzo, Dominator to ta sama bajka:

    Mozliwe, nie znam dominatora. Ale 3 tyg temu troche pojezdzilismy z
    chlopakami (i Mika) Bo blotku. Xt dawal sobie swietnie rade.
    Chyba nawet lepiej niz xr.
    I to w trudnym, gorzystym terenie.

    >http://www.youtube.com/watch?v=AQAKGkMOS58

    ROTFL
    Wyglada ze chlopu zawiecho nie wydalo. Albo byl kierownik dupa.
    Jak wygladal ten przejazd jak sie zamienili moturami ?
    No i inna sprawa. Ten filmik byl na torze. Jakbys tam wrzucil krosowke
    z dobrym jezdzcem to by objechala tego katema. Tylko po chuj komus
    krosowka jesli chce dojezdzac 300-400km w teren ?
    ]
    >Ja nikomu (w odróżnieniu o Was) zle nie zycze.

    Borze! upusc troche powietrza, bos sie nadal tak ze mozesz penc jak
    chomik.

    pozdr
    newrom
    --