  • Data: 2010-06-28 07:00:53
    Temat: Re: lekki teren i szosa
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Don Pedro" <n...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i08hji$6nh$...@n...onet.pl...

    > IMHO warto byś się zainteresował BMW F650GS. Koniecznie do tego oponki
    > dualowe, jak najbardziej możliwie terenowe (odporne na zaklejanie się
    > błotkiem) i sprzęt spełni wszystkie Twoje wymagania.

    Czy na takim siodełku 400km nie boli ?
    a hardcore to jak jade z plecaczkiem na XT350
    150km dziennie :) dupy odpadają ale jaki fun :)
    Też rozglądam się za czymś uniwersalnym ale
    będzie ciężko, duża masa jest fajna na trasę a w terenie dupa
    znowu lekki motocykl na autostradzie to lata jak szmata,
    Mam 2 komplety opon kostka i Scorpiony A/T i
    jak śmigam sam to jest w miarę uniwersalnie.

    pozdro
    blur