  • Data: 2014-01-03 08:14:03
    Temat: Re: lekka lustrzanka canona - EOS M albo EOS 100D vs EOS 30D.
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zakonspirowany <x...@g...com> napisał(a):

    >W dniu 31-12-2013 11:23, XX YY pisze:
    >> bilans energii jest bezlitosny.
    >
    >Niestety tylko i wyłącznie na papierku.
    >I tylko dla pizd ostatecznych.
    >Kilo-dwa lub więcej - spoko.
    >Ale nie 500 g.

    Wg mnie nie czujesz czaczy ocb z tym ograniczaniem wagi.
    Jasne, ze pol kilo to niewielka roznica, jak jestes wypoczety,
    nieprzeladowany i ogolnie radosny. Kiedy jednak padasz na gebe
    po calym dnku lazenia to kazdy przyslowiowy dodatkowy gram na szyi
    ciazy ci jak kolejny kilogram. Jakbys, tak jak widze watkotworca, polazil
    troche wiecej po gorach i wyzej niz na Rysys a nie tylko jezdzil na deskach, to moze
    bys
    czul o co w tym chodzi, a tak to musisz uwierzyc na slowo.

    Po drugie - tu pol kilo, tam pol kilo i masz juz swoj dodatkowy kilogram.
    Idac twoim tokiem myslenia, ze nei warto sie w ogole troszczyc
    o wage ekwipunku na wyprawe.

    I kolejna sprawa ktora pomijasz - nie kazdy moze miec tyle paki co ty
    i nie dla kazdego pol kilo to _tylko_ pol kilo, zwlaszcza jak je przemnozysz
    przez ilosc kilometrow/krokow, jakie zrobisz i ci wyjdzie ile ton dziennie
    przeniesiesz na swoich nogach wiecej.