  • 1. Data: 2010-01-19 16:50:53
    Temat: leica
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Wypuściła specjalne modele na uczczenie 60 rocznicy powstania Chrl.

    Nie wiem czy śmiać sie czy płakać.

  • 2. Data: 2010-01-19 16:53:03
    Temat: Re: leica
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 19 Jan., 17:50, "...::QRT::..." <n...@...mejla> wrote:
    > Wypuściła specjalne modele na uczczenie 60 rocznicy powstania Chrl.
    >
    > Nie wiem czy śmiać sie czy płakać.

    kupuj !!

  • 3. Data: 2010-01-19 16:58:59
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    http://optyczne.pl/?news=2586

    tutaj mozna o tym poczytac.

    Leica cyfrowa to technologiczny szmelc.

    Teraz jeszcze szmaciarze wchodza w tylek komuchom.

    Szkoda gadac.

    Polon

  • 4. Data: 2010-01-19 17:05:37
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Tue, 19 Jan 2010 08:53:03 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

    > kupuj !!

    fakt - to chyba najlepszy pomysł :)

  • 5. Data: 2010-01-19 17:14:30
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ...::QRT::... wrote:
    > Wypuściła specjalne modele na uczczenie 60 rocznicy powstania Chrl.
    >
    > Nie wiem czy śmiać sie czy płakać.

    a ma wygrawerowane kajdany oraz moduł automatycznej cenzury nieprawomyślnych
    zdjęć zatwierdzony przez rząd CHRL?

  • 6. Data: 2010-01-19 17:17:22
    Od: "amBrose" <a...@y...com>

    > Teraz jeszcze szmaciarze wchodza w tylek komuchom.

    to jest rasiżm> w czem widzisz swoją wyszżoszć?

    jk

  • 7. Data: 2010-01-19 17:27:18
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "...::QRT::..." <n...@...mejla> napisał w wiadomości
    > Wypuściła specjalne modele na uczczenie 60 rocznicy powstania Chrl.
    > Nie wiem czy śmiać sie czy płakać.

    Zeby chociaz miala napis "Made in Japan"...

  • 8. Data: 2010-01-19 17:34:48
    Od: kuba <k...@y...com>

    On 19 Sty, 18:27, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:
    > Użytkownik "...::QRT::..." <n...@...mejla> napisał w
    wiadomościnews:1vivok3mukehc.6x2469lvgdzz.dlg@40tude
    .net...

    > Zeby chociaz miala napis "Made in Japan"...

    Wolny rynek. Taka sobie Chinczycy zamowili, i taka maja.
    StaM

  • 9. Data: 2010-01-19 17:35:11
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 19 Jan 2010 18:27:18 +0100, Jakub Jewuła napisał(a):

    > Użytkownik "...::QRT::..." <n...@...mejla> napisał w wiadomości
    >
    > Zeby chociaz miala napis "Made in Japan"...

    Toż to by była obraza :)

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 10. Data: 2010-01-19 18:00:12
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "kuba" napisał

    > Zeby chociaz miala napis "Made in Japan"...

    Wolny rynek. Taka sobie Chinczycy zamowili, i taka maja.

    Skandal.
    Znaczy jak będzie zapotrzebowanie to i czarna wersja 88 z totenkopf powinna
    nie być problemem.
    W czarnym pudełku i z wyściółką z włosów.

    adam